ANALIZĂ De ce are succes „Exatlon“, noul show de la Kanal D: „Românul va aprecia oricând o săpuneală primită de o vedetă, mai ales de la un «om obişnuit»“ 3

Noua emisiune de la Kanal D se bucură de un succes răsunător în rândul telespectatorilor într-o perioadă în care rivalii nu oferă alternative, dar şi pentru că printre concurenţi sunt şi sportivi, şi vedete, şi „oameni obişnuiţi“. „Adevărul“ a analizat această reuşită pentru a vedea dacă va da roade pe termen lung.

ANALIZĂ De ce are succes „Exatlon“, noul show de la Kanal D: „Românul va aprecia oricând o săpuneală primită de o vedetă, mai ales de la un «om obişnuit»“ Vezi comentarii 3

Ieri m-am uitat pentru câteva ore la Antena 3 în perioada de maximă audienţă. Mă uit de vreo şase luni constant atât la Antena 3, cât şi la RTV. Documentez felul în care cele două posturi de televiziune influenţează opinia publică şi rezultatele eforturilor jurnaliştilor de la Antena 3 şi de la RTV şi ale invitaţilor acestora de a promova o agendă pe care eu o percep ca fiind toxică.

acum 6 luni · comentarii (46)

La două săptămâni de la intrarea în vigoare a noilor grile de programe ale fostei Televiziuni publice din România, devenită din ianuarie, prin voinţa majorităţii parlamentare care a dus la îndeplinire ordinele lui Liviu Dragnea, o Struţo-Cămilă, mai precis un neprecizat, dar pernicios amestec între Televiziune de Stat, Televiziune de partid şi Televiziune guvernamentală, se pot trage câteva concluzii.

acum 9 luni · comentarii (10)

De la 1 aprilie (nu, nu e nici o păcăleală) TVR a început - se zice - o viaţă nouă. S-a văzut cu datoriile plătite graţie alocaţiei bugetare hotărâte de guvernul Grindeanu. Plătită din banii contribuabililor amăgiţi că nu mai achită taxa de abonament. Şi, vorba unui articol din revista Forbes, după această minunată veste, instituţia din Calea Dorobanţi o ţine tot într-o sărbătoare.

acum 9 luni · comentarii (7)

La mijlocul lunii aprilie, mai exact începând cu data de 17, principalele canale (TVR 1 şi TVR 2) ale Televiziunii publice din România - spuneţi-i pe mai departe cum vreţi, cum vă este la îndemână sau cum vă mai amintiţi numele îmbătrânitei, abandonatei instituţiei a cărei primă ieşire în eter s-a produs la 31 decembrie 1956 - vor funcţiona în conformitate cu noi grile de programe.

acum 10 luni · comentarii (32)

Strategia de schimbare editorială a Antenei 3, care a uimit analiştii media şi despre care am scris de curând, devine destul de previzibilă: în spatele unei imparţialităţi şi a unei campanii de „împăcare” a celor două „tabere”, din Piaţa Victoriei şi Cotroceni, se află de fapt dorinţa anteniştilor de a-şi recăpăta publicitatea pierdută, o gaură serioasă în bugetul televiziunii.

acum 11 luni · comentarii (13)
Postari Recente