Consumatorii nu renunță la produsele și serviciile digitale, în pofida crizei costului vieții

0
Publicat:

Un nou studiu relevă faptul că, în ciuda costului vieții foarte crescut, consumatorii nu vor să renunțe la produsele și serviciile digitale pentru casă, în ciuda presiunii pe finanțele proprii.

Bărbat pe laptop, căutând servicii de streaming digital
Consumatorii nu vor să renunțe la serviciile digitale, în ciuda costului crescut al vieții

EY a intervievat peste 21.000 de consumatori cu privire la părerea lor cu privire la părerea lor în referitoare la tehnologie, surse de media și telecomunicații care sunt disponibile în gospodăriile lor. Studiul a fost demarat în opt națiuni distincte: Canada, Franța, Italia, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Marea Britanie și SUA.

Dintre cei 21.000 de intervievați, 32% au luat până la acest moment nici o măsură în ceea ce privește reducerea cheltuielilor legate de conectivitate și tehnologie, deși costul vieții este la cel ai ridicat

Consumatorii nu mai sunt în căutare de produse noi

Deși majoritatea consumatorilor casnici de tehnologie și produse media au declarat că nu au de gând sau nu au ales să scadă costurile de consum pentru această tipologie de produse, majoritatea sunt de părere că nu vor mai căuta și alte servicii suplimentare, față de cele pe care deja le dețin sau pentru care deja plătesc.

Acest lucru se întâmplă deoarece dimensiunea economică de la acest moment nu permite oamenilor să caute noi metode de conectivitate digitală.

Iar 56% spun că presiunea asupra finanțelor i-a făcut mai predispuși să caute cele mai bune oferte de conectivitate sau conținut.

Există mult prea multe variante

Concurența între serviciile de streaming continuă. Pe măsură ce tot mai multe servicii intră pe piață, există semne de oboseală decizională, 54% dintre respondenți fiind de acord că se confruntă cu prea multe opțiuni între platforme.

Între timp, 20% dintre cei care consumă servicii de streaming indică faptul că au anulat cel puțin un abonament lunar în ultimele 12 luni, iar 13% intenționează să anuleze unul sau mai multe în viitor. Atât peisajul concurențial, cât și presiunile asupra cheltuielilor sunt factori care influențează aceste decizii, 45% dintre respondenți menționând economiile de costuri ca motiv de anulare, în timp ce 31% citează conținutul inadecvat sau preferința pentru servicii de streaming alternative.

Furnizorii de servicii de streaming trebuie să fie cât mai agili posibil atunci când își stabilesc prețurile și își poziționează pachetele, dacă vor să se impună într-un peisaj din ce în ce mai aglomerat. Între timp, furnizorii de conectivitate ar trebui să ia măsuri pentru a aborda problemele persistente legate de fiabilitate, fie prin educarea clienților cu privire la modul de maximizare a puterii semnalului, fie prin oferirea unui sprijin mai proactiv în timpul întreruperilor de rețea”, spune Adrian Baschnonga, Media and Telecoms Lead Analyst în cadrul companiei EY Global Techology.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite