iPhone 14, cel mai livrat smartphone în prima jumătate din 2023

0
Publicat:

iPhone 14 a devenit cel mai livrat smartphone în prima jumătate a acestui an, potrivit unui raport al firmei de cercetare Omdia. Această tendință indică o schimbare semnificativă a obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor în favoarea dispozitivelor high-end și în defavoarea telefoanelor din gama mică și medie.

Care este diferenţa între seria iPhone 14 şi iPhone 14 Pro jpg

Raportul, intitulat „Smartphone Model Market Tracker - 2Q23”, relevă că iPhone 14 Pro Max de la Apple a ocupat primul loc pe listă, cu 26,5 milioane de unități livrate, față de 21 de milioane de unități ale iPhone 14 Pro, scriu jurnaliștii CNBC.

Apple a dominat piața, reprezentând toate cele patru modele cu cele mai multe livrări. iPhone 14 s-a clasat pe locul al treilea, cu 16,5 milioane de unități, urmat de iPhone 13, cu 15,5 milioane de unități vândute.

Această schimbare în preferințele consumatorilor este demnă de remarcat. Anul trecut, iPhone 13 a fost cel mai bine vândut dispozitiv, ceea ce indică faptul că consumatorii încă achiziționau dispozitive emblematice, dar optau pentru modelele entry-level mai degrabă decât pentru cele de top.

Cu toate acestea, anul acesta, iPhone 14 Pro Max, cel mai scump model din gama de smartphone-uri Apple, a revendicat primul loc. Această schimbare subliniază o înclinație din ce în ce mai mare a consumatorilor către segmentul de vârf al pieței.

Consumatorii, apatici pe piața smartphone-urilor

În ultimii ani, au lipsit schimbările dramatice în ceea ce privește caracteristicile telefoanelor, producătorii concentrându-se pe actualizări graduale, cum ar fi îmbunătățirea camerelor foto și cipuri mai puternice.

Acest lucru a dus la o apatie generală în rândul consumatorilor față de smartphone-uri, în ciuda faptului că acestea sunt dispozitive esențiale atât pentru viața profesională, cât și pentru cea personală. În plus, prețurile exorbitante, care depășesc 1.000 de dolari, asociate cu telefoanele de top de la companii precum Apple, Samsung și Xiaomi, au descurajat oamenii să cumpere telefoane emblematice în general.

Această tendință ridică semne de întrebare cu privire la viitorul pieței smartphone-urilor. Rămân producătorii de smartphone-uri în pană de idei inovatoare? Scenariul actual pare să sugereze o "mare de uniformitate", producătorii străduindu-se să ofere caracteristici revoluționare care să captiveze cu adevărat consumatorii și să justifice prețurile ridicate.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite