#MetaBusinessMakeovers: Despre puterea social media de a aduce proprietarii de animale de companie din mediul urban sub același acoperiș virtual

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Siguranța. Este atât de importantă pentru noi, pentru cei pe care îi iubim, pentru afacerile noastre. Garanția unui mediu sigur sau a unei decizii profesionale sigure ne aduce relaxare mentală și capacitatea de a ne concentra 100% pe ceea ce trebuie sau ne dorim să facem.

IMG 20221108 WA0005 jpg

În condițiile în care social media este “un must have” pentru o companie în ziua de azi și cu toate instrumentele de promovare pe care le oferă – multe chiar în continuă dezvoltare, întreprinderile mici și mijlocii (IMM) din România au nevoie de metode eficiente de securizare a resurselor pe care le investesc în acest mediu, pentru ca impactul să fie unul garantat. #Meta Business Makeovers, prin intermediul experților în social media, sprijină dezvoltarea IMM-urilor românești și oferă sfaturi personalizate antreprenorilor pentru ca aceștia să poată folosi instrumentele și serviciile din platforma Facebook în vederea atingerii obiectivelor de business.

În episodul 4 din 5 din Meta Business Makeovers, ne ocupăm de transformarea pasiunilor într-o afacere de succes: Urban Pets.

În ultimii ani de schimbări rapide, care au necesitat o adaptare rapidă și reziliență, românii au găsit o parte din echilibru și bunăstare în îngrijirea celor mai devotați și iubitori prieteni ai omului: animalele de companie. Urban Pets România, un mic hotel și salon de îngrijire pentru câini, situat în mijlocul Bucureștiului, este dedicat promisiunii de a avea grijă de câini atunci când stăpânul lor trebuie să plece din oraș. Oamenii de pe rețelele de socializare află despre noul look al clienților săi pufoși din postările create și publicate de proprietara afacerii, Oana Mincu. Există o mulțime de lucruri care ar putea să o ajute să îmbunătățească impactul acestui canal asupra afacerii, cum ar fi să genereze engagement, să obțină mai mulți clienți, să gestioneze eficient contul de business pe Facebook și Instagram, să monitorizeze și să măsoare impactul conținutului, să crească afacerea folosind eficient instrumentele de social media.

Cum social media poate dezvolta o afacere ce se axează pe îngrijirea cățeilor

Urban Pets a luat naștere în 2020, când Oana și-a dat seama că toate hotelurile pentru animale din oraș nu satisfac nevoile pe care le au câinii ei. A început mai întâi cu o cameră, apoi a adăugat un living și toate facilitățile pe care le are o casă pentru ca patrupedele să se simtă ca acasă. Pot dormi pe pat sau pe canapea, au televizor și un personal dedicat care are grijă de ei tot timpul, dormind cu ei, scoțându-i la plimbare și la alte activități distractive. Serviciile de îngrijire profesională sunt realizate de tehnicieni specializați, acestea fiind personalizate, iar produsele folosite sunt pe bază din ingrediente naturale.

Dar ce rost are să ai o idee grozavă dacă nimeni nu știe de ea, nu-i așa? În unele luni, hotelul nu este la capacitate maximă, așa că atragerea mai multor clienți este o prioritate. Discuția cu expertul Meta, Michal Chelchowski, Agency Solutions Manager CEE, s-a dovedit a aduce răspunsuri relevante în această direcție.

În concluzie, Michal a ajutat-o pe Oana să învețe cum să identifice cea mai bună audiență pentru afacerea ei: "Dacă vorbim despre publicul țintă, soluțiile generale de targetare, pe care le-aș numi de bază, se referă la date demografice și interese. Combinând diverse elemente de interes specific, aveți mai multe șanse să ajungeți la proprietarii de animale de companie, cum ar fi cei care călătoresc mult. Pe platformele noastre există aceste elemente de interes și comportament. Pentru a fi mai precis, există comportamentul de tipul "călătoresc frecvent". Acest lucru înseamnă că, pe baza activităților pe care sistemul nostru le poate vedea, aveți o șansă mai mare de a găsi persoane care călătoresc mult. De asemenea, dacă adaugi segmentul de public țintă, de exemplu persoanele cu copii, plus interesul pentru animalele de companie, deci persoanele cărora le plac câinii sau pisicile și care sunt interesate și de produse specifice pentru proprietarii de câini, rezultatele nu vor întârzia să apară."

Oana a fost foarte impresionată de această oportunitate și a declarat: „Înainte de acest proiect am întâmpinat probleme legate de funcționalitatea ads-urilor pe care le făceam, din cauza faptului că nu știam să fac setările corecte. Cu ajutorul lui Michal am învățat cum să optimizez mai bine funcțiile din Meta Ads în așa fel încât să îmi ating mai ușor și mai repede target-ul, adică aducerea de noi clienți.”

Oana își dorea să știe cum să investească în social media în mod corespunzător și cum să folosească această oportunitate pentru a atrage noi clienți. Ea a fost mulțumită să primească sfaturi personalizate de la expertul Meta, Michal Chelchowski. Acesta a ajutat-o să învețe cum să își facă afacerea mai vizibilă și să implementeze cea mai eficientă strategie de bugetare.

IMG 20221108 WA0010 jpg

#Meta Business Makeovers este o campanie video în care compania Meta utilizează exemple reale din viața antreprenorilor români pentru a arăta potențialul uriaș pe care internetul și platformele Meta îl aduc pentru fiecare business. Deși companiile sunt conștiente că, datorită Facebook și Instagram, pot ajunge la noi clienți și pot îmbunătăți experiența utilizatorilor, încă nu știu cum să folosească pe deplin instrumentele și serviciile oferite de această platformă pentru a avea rezultate cu impact direct asupra afacerii lor. Rezultatul întâlnirilor cu expertul din cadrul programului #Meta Business Makeovers sunt cinci videoclipuri care prezintă povestea a cinci companii românești, alături de procesul de dezvoltare prin care au trecut cu ajutorul experților Meta, pentru a implementa campanii de social media de impact, adaptate specificului afacerii lor. Gazda din cadrul materialelor video este Șerban Copoț, prezentator de emisiuni TV.

Toate videoclipurile #Meta Business Makeovers România sunt disponibile pe profilul @MetaForBusiness. Află cum să-ți dezvolți afacerea cu ajutorul campaniilor de social media!

Alte sfaturi pentru IMM-uri în cadrul programului online Meta Boost - un centru de instruire online gratuită și interactivă în beneficiul întreprinderilor mici și mijlocii. Platforma oferă un cadru interactiv, permițând business-urilor să învețe, să rămână conectate și să prospere. Dar Meta Boost oferă mai mult de atât – de la oportunități de dezvoltare a competențelor și povești de succes inspiraționale, până la mentorat și un sentiment de comunitate.

Materialul a fost realizat în colaborare cu Meta.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite