Mamaia are, în sfârșit, un nou logo. Cum arată brandul stațiunii și cine l-a conceput
0Stațiunea Mamaia are un nou logo, anunță Primăria Constanța. Din cele trei propuneri finaliste, juriul a ales ideea lui Andrei Pașa.
După o competiție strânsă, stațiunea Mamaia va avea în curând o nouă identitate vizuală. Finalistul concursului este Andrei Pașa. „Am primit cu entuziasm vestea cea mare - conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!“
Mihai Coliban, director de Creatie și Design la Hey Punk!, a spus că a ales împreună cu oamenii din juriu o „identitate care zice foarte bine ce e Mamaia de acum și ce va fi niște decenii de acum încolo. Mereu jună dar și cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colț de terasă, cu multe fuste dar cu pantofi de lux, cu glume porcoase, dar zise cu-n Cărtărescu în poșetă. Că o iubești de mori sau o urăști cu pasiune, nu te lasă indiferent. Mamaia nu e St. Tropez, nici Cannes, nici Ibiza. E un loc cu suflet, cu zvâc, cu multe straturi si nuanțe, unde fiecare, că vine cu iubita, gașca sau familionul, găsește un colțisor doar pentru el. Designerul câștigător nu a putut acoperi tot ce e Mamaia într-un logo, dar i-a prins bine esența: un loc cu poftă de viață și o puzderie de culori, cu intrigă și multe bătăi de inimă pe minut”.
Anul trecut, un scandal a izbucnit pe tema noului logo al stațiunii Mamaia, după ce în mediul online au apărut imagini cu logo-uri aproape identice celui lansat de Primăria Constanța.
De exemplu, un resort de patru stele din Spania are un logo aproape identic, iar imaginea putea fi cumpărată pe site-urile de stock, acolo unde astfel de creații grafice pot fi cumpărate cu prețuri cuprinse între 2 și 20 de dolari.