Bătălie acerbă pe brandul Mamaia: miza este de 5.000 de euro. Ce s-a întâmplat vara trecută cu logo-ul stațiunii

0
Publicat:

Brandul de stațiune al destinației Mamaia, ce cuprinde și un logo care să-l identifice pe harta turismului național și interntional, a fost scos la concurs. Câștigătorul va obține un premiu de 5.000 de euro, iar următorii doi clasați vor primi câte 2.400 de euro.

mamaia  jpg

Autoritățile județene de turism au decis să organizeze acest concurs după ce vara trecută s-a iscat un imens scandal din cauză că firma ce urma să încaseze banii a propus un logo identic cu cel al unui resort de patru stele, dar și cu al unui centru acvatic din Spania.

De această dată, reprezentanții Organizației Managememntul Destinației Stațiunii Mamaia vor să se asigure că nu vor mai fi probleme, așa că au decis să lanseze acest concurs.

„Etapa numărul unu a concursului s-a încheiat, avem 86 de participanți, din care 22 sunt firme de specialitate, iar 64 sunt freelenceri. Ei au intrat în etapa de screening tehnic, verificarea pe internet împotriva plagiatului și împotriva prea puternicei inspirații din ceea ce exista deja pe Internet. Apoi vor intra în atenția juriului, care va alege zece dintre ei, prefinaliștii", a declarat George Mandilă, președintele OMD Mamaia.

Mamaia, marcă proprie

Lucrările prefinaliștilor vor putea fi votate, timp de două săptămâni, și de către public, pentru ca în final, ținând cont și de acest vot, juriul să îi aleagă pe primii trei clasați, care vor primi și premiile.

Organizatorii speră ca până în luna aprilie Mamaia să aibă acest brand. Este prima dintre stațiunile de pe litoralul românesc care ar beneficia de o marcă proprie.

„Orice destinație de vacanță internațională care se respectă și care investește într-o campanie de comunicare și promovare trebuie să pornească întâi cu a se defini. Stațiunea Mamaia nu a avut până acum un brand, niciuna din stațiunile de pe litoral nu s-a personalizat, deși deja clienții care cunosc bine litoralul românesc știu că stațiunile și-au căpătat câte un profil distinct. Nu comparăm Mamaia cu Eforie, nu comparăm Eforie cu Costinești, și nici Venus nu este egală cu Vama Veche. Aceste lucruri sunt însă doar în percepția turiștilor români, nu am arătat niciodată ce ar însemna aceste stațiuni pentru turiștii străini", a declarat Corina Martin, managerul unei agenții de turism.

Brandul este primul pas, pentru că dacă se vrea atragerea străinilor în Mamaia este nevoie de mai mult de atât.

„Ca să aducem un număr constant de turiști străini în Mamaia ar trebui să avem în primul rând o cale de acces, ori noi nu avem zboruri constante de pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu, cu atât mai puțin curse charter", a afirmat Aurelian Marin, managerul unei agenții de turism.

Constanţa

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite