Nervi întinși la maximum pe aeroportul Otopeni, acolo unde mai multe curse au întârzieri. Angajații companiei aeriene, la un pas să fie linșați

0
Publicat:

Aeroportul Otopeni a fost scena unui haos generalizat, miercuri, 26 iunie 2024. Mai multe zboruri au avut întârzieri, iar pasagerii, nemulțumiți, au fost la un pas să se încaiere cu angajații companiei aeriene Wizz Air.

De parcă nu ar fi fost destul, pasagerii au îndurat și lipsa aerului condiționat. FOTO Antena 3 CNN
De parcă nu ar fi fost destul, pasagerii au îndurat și lipsa aerului condiționat. FOTO Antena 3 CNN

Tocmai de aceea, personalul a fost nevoit să se retragă pentru a evita posibile agresiuni din partea pasagerilor, conform surselor Antena 3 CNN.

Avioanele nu au putut decola pentru că au pierdut intervalul de zbor, din cauza întârzierilor anterioare, aşa că au fost nevoite să aştepte până la două ore ca să ajungă pe pistă.

Printre pasageri s-au aflat bătrâni și copii, într-o căldură insuportabilă, pentru că nici aerul condiționat nu funcționează în aeroport.

Compania Wizz Air dă vina pe vreme pentru întârzierile avioanelor sale.

Punctul de vedere al Wizz Air cu privire la situația operațiunilor de pe Aeroportul Otopeni

„Operațiunile de ieri în spațiul aerian european au fost grav afectate ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor de zbor, cauzate de fenomene meteorologice multiple și simultane în întreaga Europă. Aceste fenomene au afectat capacitatea autorităților ATC (Air Traffic Control) și a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ducând la întârzieri și anulări majore atât ieri, cât și astăzi. Această situație a afectat operațiunile Wizz Air și pe cele ale concurenților noștri din întreaga Europă.

La nivel de industrie, colaborăm cu alte companii aeriene pentru a înainta aceste probleme autorităților relevante, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate.

Cu toate acestea, cauza principală a acestor perturbări este activitatea meteorologică anormală, care rămâne intensă în întreaga Europă.

Compania aeriană monitorizează în permanență situația, care este de așteptat să se îmbunătățească progresiv în zilele următoare. Ne cerem scuze pasagerilor noștri care s-au confruntat cu întârzieri și anulări; cu toate acestea, situația de față este în afara controlului companiei aeriene”, au precizat reprezentanții companiei aeriene.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite