3 ingrediente pe care trebuie să le consumi zilnic pentru a accelera metabolismul

0
0

Metabolismul este unul dintre cei mai importanți factori atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Acesta determină cât de ușor reușești să arzi caloriile și să le transformi în energie. Și în timp ce multe lucruri joacă un rol în metabolism, de la vârstă și nivelul de activitate până la simpla genetică, efectuarea de schimbări în dietă poate ajuta, de asemenea, la accelerarea lucrurilor. De fapt, există câteva ingrediente pe care experții în sănătate le recomandă cu tărie pentru a stimula rata metabolică. 

Experții în sănătate au dezvăluit beneficiile ghimbirului, ouălor și migdalelor FOTO Shutterstock
Experții în sănătate au dezvăluit beneficiile ghimbirului, ouălor și migdalelor FOTO Shutterstock

Experții în sănătate au spus totul despre beneficiile ghimbirului, ouălor și migdalelor. Transformarea lor în alimente de bază în dieta ta ar putea face minuni pentru obiectivele tale de pierdere în greutate, notează shefinds.com.

Ghimbirul

Când vine vorba de condimente, ghimbirul este unul dintre cele mai bune pe care le puteți presăra pe o gamă întreagă de rețete pentru un plus de aromă și beneficii pentru sănătate - toate acestea în timp ce accelerează metabolismul. Acest ingredient se mândrește cu beneficii antiinflamatorii care ne pot ajuta să scapi de kilogramele nedorite.

Ghimbirul este în mod natural antiinflamator, ceea ce poate scădea cifrele de pe cântar, îmbunătățind în același timp durerile articulare care, în mod normal, vă pot împiedica să fiți activi”, confirmă Richards. Dr. Glass, doctor în medicină de la Farr Institute.

Glass a explicat faptul că acest condiment conține o substanță chimică utilă numită gingerol, care „ajută la prevenirea acumulării de țesut gras și poate contribui la creșterea ratei metabolice a organismului”.

Fie că îl adăugați ca și condiment, fie că îl coaceți în dulciuri sau chiar preparați un ceai de ghimbir, acesta este un ingredient pe care cu siguranță veți dori să îl folosiți cât mai mult. 

Ouăle

Vești bune pentru cei care iubesc un mic dejun consistent și savuros: experții sunt de acord că ouăle sunt unul dintre cele mai bune alimente pe care le putem mânca în fiecare zi dacă doriți să vă stimulați rata metabolică.

„Fie că obiectivul vostru este să crești masa musculară, care crește și ea metabolismul, sau pur și simplu să arzi grăsimile, ouăle ar trebui să fie o parte importantă a dietei voastre”, afirmă  Dr. Matt Chalmers, expert în sănătate și bunăstare.

Dieteticianul Trista Best de la Balance One Supplements este de acord, explicând că acest lucru se datorează faptului că ele conțin o proteină care poate crește efectul termic al alimentelor (TEF).

„Atunci când aceste alimente sunt digerate, ele cresc temperatura internă a organismului, ceea ce mărește cantitatea de calorii arse în acel moment”, spune ea. „Acest lucru înseamnă că ardeți calorii în timp ce mâncați”

Din fericire, ouăle sunt extrem de versatile. Le putem pune la poșat sau peste pâine prăjită cu avocado, le putem amesteca cu legumele preferate sau face o omletă gustoasă. Posibilitățile sunt practic infinite. 

Migdalele

Fie că alegem migdalele ca o gustare sau le adăugăm peste fulgii de ovăz, ori într-un smoothie, migdalele sunt un ingredient fantastic pentru accelerarea metabolismului. Nucile, în general, sunt un aliment sănătos care pot face minuni pentru organism.

Paulina Lee notează că migdalele, în special, „conțin combinația perfectă de proteine, grăsimi sănătoase și fibre”. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestei nuci este faptul că conține cantități mari de proteine, ceea ce „poate duce la accelerarea metabolismului”.

„Deoarece proteinelor le ia mai mult timp pentru a fi folosite și absorbite, au un efect termic mai mare în comparație cu grăsimile și carbohidrații. În plus, proteinele pot ajuta la păstrarea masei musculare și la menținerea metabolismului la cote maxime”, explică Lee În plus, „conținutul ridicat de proteine din nuci ajută corpul nostru să folosească mai multe calorii pentru a le digera”. 

Desigur, la sfârșitul zilei, menținerea unei diete sănătoase care poate ajuta la scăderea în greutate și stimularea metabolismului înseamnă mai mult decât consumul câtorva alimente. Este întotdeauna important să ne asigurăm că primim toți nutrienții esențiali. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unor ingrediente care sunt pe cât de sănătoase, pe atât de delicioase, încorporarea acestor opțiuni în rețete nu este niciodată o idee rea.

Viață sănătoasă


Ultimele știri
Cele mai citite