Yahoo! cumpără un rival pentru una dintre cele mai populare aplicaţii folosite de tineri pentru sexting
0De când a venit la Yahoo!, Marissa Mayer şi-a propus să fortifice compania acolo unde nu avea nimic solid, adică în domeniul aplicaţiilor. Cea mai nouă achiziţie aduce Yahoo! în luptă cu cele mai populare produse ale momentului.
foarte populară printre tineri. Ei bine, Yahoo! şi-a cumpărat de curând, conform TechCrunch, Blink, o aplicaţie similară Snapchat, cu un oarecare succes în Orientul Mijlociu.
Blink avea o echipă de şapte angajaţi, aceştia trec la Yahoo!, şi a fost lansată prima dată pe iOS în urmă cu peste un an. În 2014 a fost lansată şi pe Android în vremea în care avea 100.000 de descărcări din App Store. Peste jumătate dintre utilizatorii săi erau din Statele Unite ale Americii, iar ceilalţi erau în mare parte din Orientul Mijlociu.
Precum noua strategie a Yahoo!, dictată de Mayer, şi Blink este produsul unor foşti angajaţi Google, şi anume Kevin Stephens şi Michelle Norgan. În prezent, utilizatorii pot trimite poze, voce, videoclipuri şi texte care se autodistrug. Acestea pot fi trimise unor grupuri sau individual. De asemenea, vizibilitatea poate fi controlată de expeditor. Nu există o cifră confirmată pentru achiziţie.
Totuşi, având în vedere politica agresivă de achiziţii a Yahoo!, investitorii au început să chestioneze strategia lui Mayer, dacă e bună sau nu. Mai corect ar fi „politică de acqhire“ prin care companiile, ca Yahoo!, cumpără talent şi îl integrează în produsele sale, cum s-a întâmplat cu News Digest, cea mai interesantă aplicaţie a companiei. E rezultatul achiziţiei Summly cu circa 30 de milioane de dolari.