Veşti bune pentru românii dornici să călătorească: s-a lansat cardul bancar cu care poţi acumula puncte pentru achiziţionarea de bilete de avion

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cardul BT Flying Blue a fost lansat astăzi pentru piaţa din România, produs ce va permite membrilor programului de fidelitate Flying Blue să câştige Mile Premiu pentru achiziţiile de zi cu zi, care ulterior pot fi folosite pentru a cumpăra bilete de avion şi alte produse din magazinul online Flying Blue.

Banca Transilvania în colaborare cu AIR France KLM şi Tarom au lansat astăzi un produs comun pentru piaţa din România: un card bancar de călătorii botezat BT Flying Blue. Românii au pentru prima dată ocazia să folosească un card de călătorii care le permite să acumuleze Mile Premiu în timp ce îşi fac cumpărăturile de fiecare zi şi să utilizeze milele pentru a achiziţiona bilete de avion sau produse din magazinul online Flying Blue.

Cardul este disponibil în două versiuni, Classic şi Premium, iar cu ocazia lansării este disponibilă o ofertă care constă într-un bonus de bun venit de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu cardul Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul Classic, pentru primii 1.000 de deţinători ai cardului. Ca informaţie orientativă, cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite deţinătorului să achiziţioneze un bilet de avion dus spre orice destinaţie din Europa sau din România. Pentru un zbor intern este nevoie de acumularea a 10.000 de mile, fără taxe, în timp ce pentru un zbor în Europa, la Paris, sunt necesare 30.000 de mile. Un zbor către aeroportul JFK, în SUA, ajunge la 50.000 de mile acumulate.

Membrii Flying Blue vor câştiga 1 Milă Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru orice tip de achiziţii efectuate cu cardul Cardul BT Flying Blue Classic, la comercianţii din România, şi 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi în străinătate. De asemenea, cu acest card, varianta Classic, membrii pot plăti în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor Air France KLM şi Tarom, şi în acelaşi timp include şi asigurarea de călătorie gratuită.

În cazul variantei Premium a cardului, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzacţie de cumpărături şi vor câştiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile produselor sau serviciilor Air France KLM şi Tarom şi 2,5 Mile Premiu pentru achiziţii efectuate în străinătate. Pentru achiziţiile efectuate în România vor câştiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi. În plus faţă de cardul Classic, varianta Premium vine cu asigurare gratuită de călătorie şi acces în business lounge-urile din aeroportul Henri Coandă Bucureşti şi Aurel Vlaicu Cluj-Napoca.

Iniţiativa de a lansa pe piaţa din România un astfel de card de călătorii vine ca o urmare a interesului arătat de români pentru călătoriile cui avionul. Numai în anul 2014, românii au cheltuit pe bilete de avion 127 de milioane de euro, după cum a anunţat în cadrul conferinţei de astăzi directorul general VISA România, Cătălin Creţu.

Citiţi şi:

Copiii ar putea călători în curând cu avionul la „Kids' Class“, o clasă doar pentru ei

Reţeta vacanţei perfecte: cât trebuie să dureze şi ce facilităţi ne fac fericiţi


 

Călătorii



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite