Twitter va introduce o taxă pentru conturile companiilor. Câţi bani le va cere Elon Musk, lunar, afaceriştilor

0
Publicat:

Twitter se pregăteşte să implementeze o nouă taxă. Cei care vor dori să îşi promoveze, în continuare afacerile pe platforma de socializare, vor avea de scos din buzunar, lunar, o sumă usturătoare. Costuri ar urma să se aplice şi conturilor afiliate. 

Elon Musk se pregăteşte să implementeze noi taxe pe Twitter FOTO Shutterstock
Elon Musk se pregăteşte să implementeze noi taxe pe Twitter FOTO Shutterstock

Marcajelor verificate „de aur”, sau acelor „gold checkmark” care dau veridicitate unei companii înregistrate pe Twitter ar urma să le crească, substanţial, valoarea în viitorul apropiat. Zvonurile apărute atât pe platformă, cât şi în presa internaţională, arată că Elon Musk, actualul proprietar și CEO al Twitter ar dori să implementeze noi taxe, deloc neglijabile.

Bifă de o mie de dolari pe lună

Companiilor ar urma, potrivit mai multor surse, să le fie percepute costuri de 1.000 de dolari pe lună, pentru verificare. În alte cuvinte, pentru a continua să îşi păstreze acea bifă aurie, care certifică autenticitatea contului şi a brand-ului înregistrat. Deşi nu este foarte clar când va fi implementată măsura, companiile și organizațiile care nu plătesc taxa își vor pierde insignele, potrivit unui raport de la The Information.

O dovadă concretă, constă într-un e-mail, din data de 2 februarie, făcut public de un analist social-media, pe nume Matt Navarra. Acesta ar fi primit un răspuns de la un angajat al Twitter, Evan Jones, în care i s-a perceput taxa de o mie de dolari pe lună, pentru verificarea contului.

Mai mult decât atât, în mesajul primit este menţionată şi o sumă adiţională, de 50 de dolari, pentru fiecare cont de afaceri afiliat.

Elon Musk, decizii controversate

De altfel, aceasta ar fi doar una dintre deciziile controversate ale lui Elon Musk, de când a preluat conducerea Twitter. În încercarea de a creşte veniturile şi de a face compannia să prospere, cea mai recentă schimbare a fost dispunerea de disponibilizări în masă. Twitter şi-a înjumătăţit forţa de muncă, de la cei în jur de 7,500 de angajaţi, câţi erau înainte de achiziţie.

De asemenea şi utilizatorilor obişnuiţi le-a fost implementată, în urmă cu câteva luni, o taxă lunară pentru clasica bifă albastră. Valoarea acesteia este de 8 dolari pe lună. Introducerea unui astfel de tip de abonament a avut loc în aceeaşi perioadă în care companiilor și organizațiilor li s-au atribuit noile bife aurii și imagini de profil pătrate, spre deosebire de cele rotunde de altă dată.

Cu toate acestea, utilizatorii obișnuiți care aveau deja vechea bifă albastră au putut să o păstreze, însoţită de mesajul „Acesta este un cont verificat vechi.”

Schimbarea a provocat și haos, deoarece pe platformă au apărut o serie de conturi false, inclusiv ale Tesla și SpaceX, precum şi Roblox, Nestle, Lockheed Martin și Eli Lilly.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite