Brandul orașului Iași a câștigat medalia de aur la cea mai mare competiție de profil din Europa

0
Publicat:

Juriul a acordat premiul orașului Iași pentru versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii.

Steagul cu identitatea de brand a Iașului   Sursa foto: Primăria Iași
Steagul cu identitatea de brand a Iașului Sursa foto: Primăria Iași

Proiectul de branding al Iașului, orașul creatorilor, a câștigat medalia de aur în cadrul Transform Awards, cea mai mare competiție de branding din Europa, la categoria Best Place or Nation Brand.

Decernarea premiilor a avut loc la Londra, în cadrul galei care a reunit cele mai mari agenții de branding din lume, printre care Landor & Fitch, Interbrand, Pentagram, Interbrand, Lantern și Someone.

Juriul, format din specialiști în branding și marketing de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Oxford University Press, a acordat premiul orașului Iași pentru versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii spațiale. Identitatea arată schimbarea prin care trece orașul și viziunea orientată spre industriile creative.

Nu cred că poate fi o bucurie mai mare pentru noi decât cea de a pune toată munca și pasiunea în crearea unei viziuni pentru viitorul orașului pe care-l iubim", spune Alexandru Munteanu, fondator și manager Namogo.

Sursa foto: Primăria Municipiului Iași
Sursa foto: Primăria Municipiului Iași

Suntem fericiți că juriul a recunoscut curajul și versatilitatea conceptului și că vocile celor care știu ce înseamnă un astfel de proiect s-au auzit mai tare. Sperăm ca tot mai multe dintre propunerile de implementare a acestui brand la nivel local pe care le-am făcut să fie, în sfârșit, executate. Realizarea acestei viziuni de oraș al creatorilor nu stă pe umerii unui singur om sau ai unei asociații, ci depinde de noi toți, pentru mulți ani de acum înainte”, adaugă Alexandru Munteanu. 

Strategia de brand, împreună cu un ghid complet de utilizare a Identității vizuale, se găsesc aici. 

Cei care au realizat brandul Iașului mai spun că respectivul concept a fost creat cu dorința de a oferi un sistem vizual versatil, la care cât mai mulți artiști să poată contribui. Logo-ul este flexibil, se poate extinde pe verticală sau orizontală și poate funcționa ca un container grafic. Este un sistem deschis, contributiv, o pânză albă pe care poți picta urmând doar câteva indicații simple de teorie a designului.

Amintim faptul că autorităţile din Iaşi au lansat în aprilie 2022  identitatea de brand a municipiului, sub sloganul „Iaşi - modelează timpul“.

Un brand urban caută esenţa unui oraş pentru a-l face atât cunoscut lumii, cât şi mai atrăgător pentru turişti”, a transmis atunci primarul Mihai Chirica. 

Iaşi

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite