Scandalul biletelor gratuite la Untold. Reacţia Kaufland la acuzaţiile ce-i sunt aduse de tinerii care au stat la cozi
0
Zeci de tineri care au stat miercuri la cozi pentru bilete gratuite la Untold în hipermarketurile Kaufland din Cluj-Napoca au acuzat compania că nu şi-a informat angajaţii despre faptul că promoţia s-a terminat, aceştia lăsându-i să stea degeaba mai multe ore în picioare. La solicitarea „Adevărul”, Kaufland a venit cu precizări.
„Marţi, 31.07, s-a desfăşurat o acţiune de promovare spontană în magazinele Kaufland din Cluj-Napoca în parteneriat cu Untold, în intervalul orar 17-21. Prin intermediul acestei acţiuni, s-au oferit invitaţii de o zi, ca o surpriză plăcută pentru clienţii aflaţi în acel moment la cumpărături.
Iniţiativa nu a fost promovată în prealabil pe canalele de comunicare Kaufland şi s-a desfăşurat într-un interval de timp scurt şi delimitat.
Entuziasmul generat de această iniţiativă a făcut ca, pe canalele sociale, prin intermediul unor persoane private fără nicio legatură cu Kaufland sau cu organizatorii, să sa se propage informaţia conform căreia şi miercuri, 1.08., va avea loc o acţiune similară, în acelaşi interval de timp. Această informaţie nu a făcut în niciun moment obiectul vreunei promovări oficiale în magazinele Kaufland sau pe canalele de comunicare ale companiei. Preluarea şi propagarea acesteia s-a făcut doar în baza zvonurilor. ”, se arată în precizarea trimisă de compania către „Adevărul”.
Ce s-a întâmplat
Poze cu zeci de tineri care stau la coadă, miercuri, la mai multe hipermarketuri din Cluj au apărut pe reţelele de socializare. Aceştia au sperat că vor primi bilete gratuite la Untold, bazându-se pe informaţiile apărute pe reţelele de socializare legate de promoţia Kaufland derulată în ziua precedentă. Din păcate pentru ei, promoţia a durat o singură zi, iar angajaţii din magazine nu i-au informat în legătură cu acest aspect.
„Da, şi ca să vezi că toţi reprezentanţii au lăsat oamenii sa formeze cozi încă de la prânz, şi doar la ora 17 au aflat adevărul şi au putut împrăştia mesajul. Ba chiar până atunci absolut toţi confirmau că se vor da bilete. Când am ajuns eu, în jur de 16, casierele informau clienţii de promoţie, atunci când le înmânau bonul. Foarte urât lucrat, Kaufland, o chestie care ar fi trebuit sa fie f faina pentru imaginea voastră, s-a întors la 180 de grade, doar din cauza lipsei totale de onestitate. Mă gândesc ca miile de cumpărături în plus făcute azi au fost bine primite”, a scris unul dintre tinerii nemulţumiţi.
Citeşte şi