Probleme la plata direct cu cardul bancar la validatoarele din mijloacele de transport în comun din București
0Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) informează că, în perioada 10 -17 ianuarie 2024, ar putea apărea disfuncționalități în plata cu cardul bancar direct la validatoare pentru călătoriile cu mijloacele de transport în comun.

Disfuncționalități ar putea apărea și în urmărirea vehiculelor pe aplicația InfoTB (implicit, în planificarea călătoriilor utilizând aplicația).
„Societatea de Transport Bucureşti - STB SA, care gestionează Sistemul Automat de Taxare şi aplicaţia InfoTB, schimbă operatorul de date mobile pentru vehicule, iar procesul presupune înlocuirea cartelelor SIM pentru un număr de aproximativ 1.850 de vehicule ale tuturor operatorilor de transport din regiune aflate în circulaţie”, menţionează Asociaţia pe Facebook.
În această perioadă, TPBI le recomandă utilizatorilor mijloacelor de transport în comun metode alternative de plată a călătoriilor, precum cele prin cardurile ACTIV (nominal sau nenominal), Multiplu sau plata prin SMS, la numărul de telefon 7458.
„De asemenea, călătorii îşi vor putea achiziţiona titluri de călătorie şi prin aplicaţia mobilă 24Pay", arată TPBI.
Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov le cere scuze călătorilor pentru eventualele incoveniente şi precizează că procesul de înlocuire a cartelelor va avea ca efect îmbunătăţirea funcţionării acestor servicii.
„Personalul de control din teren va ține cont de aceste disfuncționalități ale sistemului de plată”
Un anunț similar a făcut miercuri și Societatea de Transport București - STB SA
„Pentru a răspunde cerințelor călătorilor, STB va aduce îmbunătățiri sistemului de plată digitală. Astfel, în perioada 10 – 16 ianuarie 2024, înlocuim sistemul de comunicații cu altul mai performant. În această perioadă, din motive tehnice aplicația InfoTB si plățile cu card bancar contactless la validatoarele din vehicule vor suferi disfuncționalități. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Asigurăm călătorii ca personalul de control din teren va ține cont de aceste disfuncționalități ale sistemului de plată, în intervalul menționat”, a transmis STB.