Defecțiunea din Gara de Nord a fost remediată. Camerele video și tabelele de afișaj funcționează din nou
0Sistemul de informare a călătorilor din Gara de Nord București a întâmpinat probleme vineri dimineață, iar tabelele de afișaj și camerele de supraveghere nu mai funcționează, anunță CFR Călători.

Update 11:30: Sistemul de informare din Gara de Nord a fost remediat
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA anunță că, începând cu ora 10:40, defecțiunea care a afectat vineri dimineață sistemul de informare din Gara de Nord București a fost remediată.
„Personalul responsabil din cadrul CFR SA a acționat cu prioritate, pentru a relua informarea corectă și completă a publicului călător, în cel mai scurt timp posibil, prin intermediul tabelelor de teleafișaj, a panourilor de informare localizate pe peroane și a camerelor web (care transmit informații actualizate despre trenurile aflate în circulație)”, se arată în comunicatul transmis de companie.
Știrea inițială:
Vineri dimineață, călătorii din Gara de Nord București s-au confruntat cu o situație neplăcută. Sistemul electronic de informare cu privire la sosirile și plecările trenurilor a fost scos din funcțiune. Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a confirmat oficial incidentul.
Tabelele și camerele video, complet nefuncționale
Defecțiunea afectează atât panourile electronice din incinta gării, cât și cele de pe peroane. De asemenea, camerele de supraveghere instalate în zonă nu mai funcționează.
„S-a produs un deranjament în Gara de Nord București, care a dus la defectarea sistemului de informare a călătorilor privind sosirea și plecarea trenurilor”, a transmis CFR SA, potrivit News.ro.
CFR promite soluții rapide
Compania a dat asigurări că ia măsuri urgente pentru a remedia situația. „Având în vedere natura problemei, CFR SA colaborează cu CFR Călători pentru informarea corectă și rapidă a publicului călător. Regretăm disconfortul creat și vă informăm că personalul responsabil acționează pentru remedierea acestui deranjament, în cel mai scurt timp posibil, cu scopul de a relua informarea corectă a publicului călător”, se arată în comunicatul oficial.
Până la remedierea completă a sistemului, călătorii sunt sfătuiți să solicite informații direct de la personalul din gară.