Cele mai iubite și apreciate branduri din Brașov, votate de localnici. Sergiana, lider detașat

0
Publicat:

Sergiana Poiana Mărului este considerat de către brașoveni brandul local al anului 2023. Firma, cu numeroase magazine și restaurante, este extrem de apreciată de localnici pentru calitatea produselor

Unui dintre restaurantele tradiționale ale firmei Sergiana FOTO brasov.fest.ro
Unui dintre restaurantele tradiționale ale firmei Sergiana FOTO brasov.fest.ro

Timp de o lună, brașovenii au putut vota care sunt brandurile locale pe care le îndrăgesc cel mai mult. Topul celor mai iubite branduri braşovene, realizat de revista de business Forward Braşov (fwdBV) împreună cu Agenţia BrandBerry, a ajuns la cea de-a opta ediţie, iar, în total, 1.347 de persoane şi-au exprimat opţiunile. 

Sociologul Romulus Oprică spune că procesul de realizare a topului a implicat trei nominalizări de la fiecare respondent. Fiecare nominalizare a primit un punctaj diferit: 100 de puncte pentru prima opţiune, 66 pentru a doua şi 33 pentru a treia. La final, a fost calculat un punctaj mediu pentru fiecare nominalizare.

Topul celor mai iubite branduri braşovene este primul studiu de acest gen realizat în Braşov. Astfel, cel mai iubit brand al anului a fost desemnat Sergiana. Cea de-a doua poziţie a podiumului a fost ocupată de către Bilka, iar cea de-a treia de către Coresi. 

Consider că proiectul «Top 100 cele mai iubite branduri braşovene» nu mai este de mult doar o cercetare despre notorietatea şi atractivitatea brandurilor braşovene, ci este un adevărat instrument de recunoaştere a brandurilor locale emblematice, care duce la creşterea mândriei faţă de brandurile şi produsele locale, întărind sentimentul de apartenenţă şi identitate comunitară, ajutând astfel la creşterea economiei locale”, a apreciat Romulus Oprică.

Alte branduri importante pentru brașoveni

Alte șapte branduri importante pentru Brașov și chiar la nivel național se regăsesc în primele 10 branduri alese de localnici ca reprezentative pentru orașul lor și împrejurimi. Acestea sunt Complexul Belvedere, Biserica Neagră, Dacia Plant, Bere Ciucaş, Maurer Imobiliare, Mondly şi Delaco. Lipsesc din Top 10 branduri, în mod surprinzător, Castelul Bran și Dino Parc, destinații turistice de top din județ. 

Topul complet este disponibil în numărul #56 al revistei de business Forward Braşov şi pe site-ul www.fwdbv.ro. Tot aici se regăsesc top 10 pentru branduri turistice, branduri industriale, cei mai apreciați angajatori și cele mai apreciate branduri media, toate din județul Brașov.

Romulus Oprică este sociolog, este brașovean și a pornit de jos. Când toți tinerii plecau spre alte țări, el s-a îndrăgostit și a rămas la Brașov.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite