Tarom a anulat mai multe zboruri: membrii echipajului de zbor sunt indisponibili
0Compania Tarom a anunțat că toate zborurile către și dinspre Cairo, Amman și Beirut care au fost programate luni, 8 iunie, vor fi anulate, din cauza indisponiibilității temporare a membrilor echipajului de zbor.

„În conformitate cu reglementările internaționale de aviație și politicile interne stricte privind siguranța zborurilor, fiecare dintre cursele respective a fost anulată deoarece un membru din echipajul fiecărei aeronave s-a declarat „inapt de zbor”, fiind în imposibilitatea restabilirii planului de zbor într-un timp atât de scurt. Deciziile individuale ale piloților au fost luate în conformitate cu reglementările în vigoare, pentru a asigura securitatea și confortul pasagerilor și a echipajului”, precizează compania aeriană în cadrul unui comunicat.
Ce zboruri s-au anulat
- ROT101/2 OTOPENI -CAIRO- OTOPENI;
- ROT167/8 OTOPENI -BEYRUT- OTOPENI;
- ROT187/8 OTOPENI -AMMAN-OTOPENI.
Sute de oameni au fost, astfel, nevoiți să își petreacă noaptea în aeroport, după ce au fost anunțați că zborurile lor nu vor mai pleca. Majoritatea dintre ei așteaptă acum alternative sau soluții de la operatorul de zbor, pentru a-și putea continua călătoria.
„TAROM regretă disconfortul creat și asigură pasagerii că siguranța acestora este prioritatea noastră absolută. Ne angajăm să oferim alternative convenabile pentru pasagerii afectați de aceste anulări. Echipa noastră de asistență va contacta direct pasagerii pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.
Compania TAROM depune toate eforturile și ia măsurile necesare pentru a reduce impactul pe care această situație l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectați, iar aceștia vor fi informați despre noile aranjamente de zbor”, se mai spune în comunicatul TAROM.
Conform site-ului companiei aeriene Tarom, pasagerii care trebuiau să zboare astăzi spre Cairo, Amman sau Beirut au dreptul la compensații financiare. „Daca zborul dumneavoastra operat de compania TAROM a fost operat cu o intarziere mai mare de 3 ore la sosirea sa la destinatie, a fost anulat, o neregularitate de zbor a generat pierderea conexiunii sau a intervenit o situatie neprevazuta de declasare sau refuz imbarcare, aveti optiunea de a solicita compensatie in conformitate cu Art.7 din Regulamentul (CE) Nr.261/2004 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene”.