Chargeads lansează Song, prima reţea de publicitate Nativă din România
0Bucureşti, 10 iunie 2015 – Chargeads anunţă lansarea Song, prima reţea de publicitate Nativă din România. Cu participarea principalelor trusturi de media, printre care Adevarul Holding, Convergent Media (GSP), Digital Antena Group, Internetcorp şi Yahoo, Song introduce prima soluţie scalabilă pentru campanii Native din România, pe suport Programmatic.
Peste 1 miliard de impresii native, optimizate prin tehnologia Chargeads, devin astfel disponibile clienţilor locali de publicitate.
Publicitatea Nativă, integrată în conţinutul editorial, este una dintre cele mai non-intruzive forme de publicitate, adoptată de peste 3 ani în fluxurile de ştiri de companii precum Facebook, Linkedin, Yahoo sau Forbes.
Prin integrarea vizuală adaptată fiecarui suport de conţinut şi pe orice tip de dispozitiv, formatele native ating o performanţă de până la 10 ori mai bună decât a bannerelor tradiţionale, considerate frecvent inadecvate de către cititori. Noile formate încurajează totodată clienţii de publicitate să creeze conţinut relevant pentru utilizatori, ca extensie a campaniilor unidirecţionale desfăşurate pe mediile tradiţionale.
"Tratate în mod obişnuit ca proiecte speciale şi fără un suport real de raportare sau segmentare a audienţei, proiectele editoriale nu s-au putut impune ca soluţii scalabile pentru clienţii de publicitate. Song introduce un nou concept: "Build once, run on all placements!". Cu alte cuvinte, advertiserii sau agenţiile vor completa un singur formular, iar tehnologia va asigura distribuţia, adaptarea vizuală automată, optimizarea şi filtrarea audienţei pe mii de spaţii native puse la dispoziţie de cei mai importanţi publisheri." declară Mihai Fanache, CEO Chargeads.
Tehnologia Chargeads permite integrarea facilă în cadrul campaniilor tradiţionale de Display sau Video, folosind segmente comune de date şi un sistem consolidat de raportare. Campaniile pot fi astfel livrate secvenţial aceluiaşi utilizator, începând cu spaţiile native şi continuând pe inventar tranzacţionabil în timp real (RTB) pe site-uri locale sau internaţionale (youtube, nytimes.com etc). Song permite redacţiilor să valideze în mod individual campaniile Native rulate, asigurând astfel integritatea conţinutului editorial publicat.
"Platforma a fost primită cu încredere de furnizorii locali, ca o soluţie scalabilă de monetizare a inventarului mobil - ce depăşeşte frecvent 60% din totalul disponibil. Introducerea de astfel de noi produse susţine creşterea nivelului local de competitivitate - în raport cu oferta jucătorilor globali." a declarat Diana Olar, Director Comercial Chargeads.
Advertiserii şi agenţiile pot accesa de astăzi prin soluţia DSP dezvoltată de Chargeads peste 1 Miliard de impresii lunar în format nativ, pe site-uri ca 9am.ro, a1.ro, adevarul.ro, click.ro, dilemaveche.ro, euforia.tv, gsp.ro, historia.ro, kudika.ro, okmagazine.ro, romanialibera.ro sau Yahoo România.
Reţeaua Song este deschisă tuturor producătorilor de conţinut digital de calitate, cu adresare naţională sau locală. Mai multe detalii pe http://www.songnative.com/.
Despre Chargeads:
Chargeads este o companie de tehnologie cu birouri în New York, Cape Town, Bucureşti şi Dubai, care furnizează soluţii inteligente şi eficiente pentru publisheri, agenţii şi clienţi de publicitate din întreaga lume.
Platforma dezvoltată de Chargeads oferă un model inovator de tranzacţionare şi integrare strategică a publicităţii online, care accelerează şi lărgeşte raportul dintre cerere şi ofertă, atât în cadrul reţelelor de afişare tradiţionale cât şi în cele native, mobile sau video, generând câştiguri suplimentare pentru toţi participanţii în proces. Prin parteneriate exclusive în pieţe cheie, cu furnizori ca Yahoo!, Shazam şi publisheri locali, Chargeads completează oferta de programmatic cu acces la inventar şi date hiper-relevante, adaptate nevoilor advertiserilor locali.
După un prim eveniment de succes desfăşurat în Cape Town în Octombrie 2014, Chargeads organizează două conferinţe de anvergură pentru industria marketingului automatizat din Europa şi Asia-Pacific, sub denumirea de “Programmatic Summit” în Barcelona şi respectiv Singapore, în trimestrul patru al acestui an.