Yahoo! şi Google îşi dau mâna în domeniul publicităţii online
0
Yahoo! pare o companie pe drumul revenirii la succesul în online şi acordul cu Google este unul dintre paşi. Cele două companii s-au înţeles să colaboreze în domeniul publicităţii online.
Parteneriatul dintre cei doi jucători din online se referă la afişarea de conţinut publicitar contextual furnizat de Google în diverse domenii ale Yahoo!. Reclamele generate prin AdSense şi AdMob vor apărea utilizatorilor care navighează în secţiunile care se ocupă de ştiri, finanţe, sport şi auto de la Yahoo!, scrie „UberGizmo“.
„Pentru utilizatorii noştri, nu va fi o diferenţă considerabilă în ceea ce priveşte afişarea anunţurilor. Mai multe opţiuni înseamnă mai multă flexibilitate“, se arată şi pe blogul companiei. Din modul cum o prezintă Yahoo!, mişcarea este cea mai bună pentru utilizator, dar este, în fapt, o strategie simplă de fraternizare cu un mai vechi inamic pentru a se ajuta reciproc.
Deocamdată, Yahoo! şi Microsoft au în vigoare un parteneriat care priveşte industria publicitare, dar orientarea către Google se datorează, cel mai probabil, faptului că Marissa Mayer este noul şef. După 13 ani petrecuţi la Google - fiind prima femeie angajată de companie şi vicepreşedinte al acesteia -, ea a trecut în tabăra adversă, a înnoit serviciul de mail şi pare că Yahoo! este pe un traseu spre revenirea la succes.