Oppo a anunțat următoarele lansări, rezultatele și strategia pentru piața Europeană
0Billy Zhang, vice president overseas sales & service Oppo, a vorbit luni, 22 august, în timpul unei conferințe online despre următoarele lansări, performanța recentă a companiei și strategia pentru piața europeană.
Cel mai importante idei extrase din expunerea lui Billy Zhang și din sesiunea de întrebări care a urmat:
- pe 31 august, Oppo va organiza prima lansare offline în Europa de Vest după pandemie, la Paris, unde va lansa oficial seria Oppo Reno8, precum și o nouă categorie de produse - Oppo Pad Air;
- în 2021 livrările de smartphne-uri Oppo au crescut cu cu 16% la nivel global și cu 94% în Europa de Vest;
- Oppo este pe locul al 4-lea ca brand de smartphone la nivel global, precum și în Europa de Vest. Acesta este un mare succes pentru companie, deoarece a intrat pe piața din Vestul Europei în 2018;
- în trimestrul 1 din 2022, OPPO s-a clasat pe locul al treilea la livrările globale de pliabile cu un singur dispozitiv - OPPO Find N- care a fost lansat cu mai puțin de un an în urmă, și este disponibil doar pe o singură piață. Billy Zang a spus că vede un mare potențial de creștere în această categorie pe viitor;
- întrebat de ce nu a ajuns OPPO Find N în Europa, Billy Zhang a indicat ca motiv principal ”compatibilitatea cu aplicațiile terțe”;
- vânzările de Find X5 Pro și Find X5 au crescut cu 88% în comparație cu Find X3 și Find X3 Pro, modelele de anul trecut;
- în 2020 Oppo a încheiat parteneriate strategice cu cei mai buni 4 operatori din Europa - Deutsche Telekom, Orange, Vodafone și Telefónica - permițând companiei să se înrădăcineze pe piața europeană și să construiască încredere pe termen lung.
- în 2022, cooperarea Oppo cu Telefónica s-a extins și mai mult, din Europa până pe piața din America Latină, iar colaborarea cu Orange și Vodafone s-a extins și din Europa până în regiunea Orientului Mijlociu și Africa;
- Oppo s-a clasat pe locul 1 în raportul de calitate al furnizorilor Deutsche Telekom Group în 2022;
- Oppo își dorește să devină lider pe segementul de smartphone-uri în Europa până în 2024, în ciuda faptului că a fost forțat să suspende vânzările anumitor produse în Germania din cauza unui litigiu de brevete cu Nokia;
- Billy Zhang a declarat că nu poate dezvălui informații cu privire la procesul cu Nokia, dar compania va continua să investească în Germania. Acesta a mai spus că problema va fi „rezolvată în mod corespunzător”;
- în Europa de Vest Oppo se va concentra în principal pe două linii de produse: Find și Reno, vizând piața mid-high-end. Apo își va extinde portofoliul de produse pas cu pas, lansând produsele IoT pentru a construi un ecosistem;
- Oppo a investit peste 7 miliarde de euro între 2020 și 2022 în cercetare și dezvoltare la nivel global;
- din 2019 Oppo a încheiat parteneriate cu turneele de la Wimbledon și Roland Garros. Nu cu mult timp în urmă, a anunțat oficial parteneriatul de brand cu UEFA. Din punct de vedere strategic, compania se concentrează mai mult pe lucrul cu mărci locale europene;
- Biily Zhang a mai spus că a decis să restructureze operațiunile comerciale combinând piețele din Europa de Vest cu unele din Europa Centrală și de Est (CEE).