Oppo a anunțat următoarele lansări, rezultatele și strategia pentru piața Europeană

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Billy Zhang, vice president overseas sales & service Oppo, a vorbit luni, 22 august, în timpul unei conferințe online despre următoarele lansări, performanța recentă a companiei și strategia pentru piața europeană.

Smartphone pliabil OPPO Find N. FOTO Shutterstock
Smartphone pliabil OPPO Find N. FOTO Shutterstock

Cel mai importante idei extrase din expunerea lui Billy Zhang și din sesiunea de întrebări care a urmat:

- pe 31 august, Oppo va organiza prima lansare offline în Europa de Vest după pandemie, la Paris, unde va lansa oficial seria Oppo Reno8, precum și o nouă categorie de produse - Oppo Pad Air;

- în 2021 livrările de smartphne-uri Oppo au crescut cu cu 16% la nivel global și cu 94% în Europa de Vest;

- Oppo este pe locul al 4-lea ca brand de smartphone la nivel global, precum și în Europa de Vest. Acesta este un mare succes pentru companie, deoarece a intrat pe piața din Vestul Europei în 2018;

- în trimestrul 1 din 2022, OPPO s-a clasat pe locul al treilea la livrările globale de pliabile cu un singur dispozitiv - OPPO Find N- care a fost lansat cu mai puțin de un an în urmă, și este disponibil doar pe o singură piață. Billy Zang a spus că vede un mare potențial de creștere în această categorie pe viitor;

- întrebat de ce nu a ajuns OPPO Find N în Europa, Billy Zhang a indicat ca motiv principal   ”compatibilitatea cu aplicațiile terțe”;

- vânzările de Find X5 Pro și Find X5 au crescut cu 88% în comparație cu Find X3 și Find X3 Pro, modelele de anul trecut;

- în 2020 Oppo a încheiat parteneriate strategice cu cei mai buni 4 operatori din Europa - Deutsche Telekom, Orange, Vodafone și Telefónica - permițând companiei să se înrădăcineze pe piața europeană și să construiască încredere pe termen lung.

- în 2022, cooperarea Oppo cu Telefónica s-a extins și mai mult, din Europa până pe piața din America Latină, iar colaborarea cu Orange și Vodafone s-a extins și din Europa până în regiunea Orientului Mijlociu și Africa;

- Oppo s-a clasat pe locul 1 în raportul de calitate al furnizorilor Deutsche Telekom Group în 2022;

- Oppo își dorește să devină lider pe segementul de smartphone-uri în Europa până în 2024, în ciuda faptului că a fost forțat să suspende vânzările anumitor produse în Germania din cauza unui litigiu de brevete cu Nokia;

- Billy Zhang a declarat că nu poate dezvălui informații cu privire la procesul cu Nokia, dar compania va continua să investească în Germania. Acesta a mai spus că problema va fi „rezolvată în mod corespunzător”;

- în Europa de Vest Oppo se va concentra în principal pe două linii de produse: Find și Reno, vizând piața mid-high-end. Apo își va extinde portofoliul de produse pas cu pas, lansând produsele IoT pentru a construi un ecosistem;

- Oppo a investit peste 7 miliarde de euro între 2020 și 2022 în cercetare și dezvoltare la nivel global;

- din 2019 Oppo a încheiat parteneriate cu turneele de la Wimbledon și Roland Garros. Nu cu mult timp în urmă, a anunțat oficial parteneriatul de brand cu UEFA. Din punct de vedere strategic, compania se concentrează mai mult pe lucrul cu mărci locale europene;

- Biily Zhang a mai spus că a decis să restructureze operațiunile comerciale combinând piețele din Europa de Vest cu unele din Europa Centrală și de Est (CEE). 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite