Black Friday 2018 evoMAG: cât de mulţi clienţi aleg să-şi cumpere produsele de pe telefonul mobil
0evoMAG a dat startul reducerilor în a treia runda de Black Friday, la puţin timp după miezul nopţii şi a început deja livrarea către clienţii finali. Astfel, până la ora 08:00, peste 1.500 de comenzi au plecat către clienţii finali.
„Până la ora 09:00 am avut peste 15.000 de produse comandate, cu un vârf de trafic de peste 25.000 de vizitatori unici simultan la ora 00:05. Avem deja stoc epuizat pentru 35% dintre produsele care au intrat în ultima rundă a campaniei de Black Friday”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cât priveşte traficul total, de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 09:00, au intrat pe evoMAG.ro peste 115.000 de vizitatori unici, 70% din trafic fiind de pe mobil.
Pe parcursul întregii zile vă vom ţine la curent cu cele mai noi informaţii referitoare la vânzările evoMAG, la traficul înregistrat pe site, la numărul de tranzacţii efectuate. Veţi primi periodic informaţii despre stocurile de produse şi despre cele mai râvnite produse din oferta evoMAG.
CITEŞTE ŞI:
Black Friday 2018: Oferte interesante de la magazinele online peste care merită să arunci un ochi
Statistici de Black Friday: Cât de mult au cheltuit românii peste noapte
Black Friday 2018 la eMAG: Reducere semnificativă pentru Samsung Galaxy S8
Black Friday 2018 evoMAG: Reduceri la Apple Watch şi televizoare Full HD
Black Friday 2018 la eMAG: toate produsele la ofertă anunţate până acum