Black Friday 2013 a fost de succes şi în retailul tradiţional: Flanco numără veniturile în milioane de euro
0
La a treia ediţie de Black Friday la Flanco s-au înregistrat vânzări de 72 milioane lei (16,2 milioane de euro), cu 31% mai mult decât la ediţia anterioară. Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre aceştia, peste 120.000 au ales cel puţin un produs din oferta Black Friday în cele trei zile de campanie.
„Rezultate remarcabile s-au înregistrat pe categoriile de tablete şi telefoane smart, unde s-au vândut de 4, respectiv de 5 ori mai multe produse faţă de anul trecut”, a precizat Violeta Luca, director executiv Flanco, într-un comunicat de presă remis „Adevăul“.
În 2013, stocul total al produselor din ofertă a fost de peste 450.000 de unităţi cu reduceri de preţ situate între 10% şi 80%. În primele 14 ore de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vânzări echivalente cu 80% din vânzarea pe cele 3 zile de eveniment din 2012.
„S-au vândut, spre exemplu, televizoare de ultimă generaţie cu tehnologie 4K, iar peste 30% din ultrabook-uri au fost cu procesoare i5 şi i7. Faţă de anul precedent, am vândut cu 40% mai multe televizoare cu diagonala mai mare de 40 inci, cu 75% mai multe aparate foto tip DSLR şi de 60 de ori mai multe telefoane smart având preţul de peste 1500 lei“, a mai spus Violeta Luca.
Câteva cifre relevante pentru ediţia 2013 Black Friday la Flanco: 30% din vânzări au fost televizoare, peste 25% au reprezentat laptopuri şi tablete, telefoanele au reprezentat 10% din vânzări, iar electrocasnicele mari, 20%. De remarcat că în 2013, cererea de electrocasnice mari a fost în scădere faţă de 2012 cu 10%, fapt care arată o anumită saturaţie a consumului pe această categorie de produse şi o elasticitate mai redusă a cererii în funcţie de preţ.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Află mai multe despre Black Friday:
Bilanţul evoMAG după Black Friday: vânzări mari după trei zile de reduceri
După Black Friday 2013, magazinele îşi fac bilanţul. A fost un an mai productiv decât precedenţii. evoMAG anunţă că a avut vânzări de peste 1,5 milioane de euro, iar comanda medie a fost de aproximativ 650 de lei.
Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.
De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.
Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.
REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România
„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.
Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.
Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.
Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile
Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.
Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.
Black Friday 2013: Vânzările magazinelor Domo au atins 4 milioane de euro până la ora 12.00
Black Friday a debutat la Domo cu vânzări de 4 milioane de euro, înregistrate până la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail.
De Black Friday, până la ora 12.00, are şi evoMAG câteva cifre. Spre exemplu, a reuşit vânzări de peste un milion de euro şi se bucură de succes în alte două magazine ale grupului.
Reducerile de Black Friday au adus în oferta cel.ro numeroase laptopuri la preţuri avantajoase, accesorii mai ieftine pentru gameri dar şi televizoare şi proiectoare.
În ziua de Black Friday, eMAG a reuşit să vândă în cinci ore 60% din produsele pe care le-a avut la reducere şi aproape toate maşinile disponibile.