De Black Friday, Domo a vândut de 15 milioane de euro, dar modest pe net. Televizoarele au fost cele mai dorite
0
În perioada 22-24 noiembrie, Domo a înregistrat vânzări cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro în reţeaua de magazine şi 2,8 milioane în magazinul online.
Televizoarele au fost, în continuare, cele mai vândute produse, înregistrând un procent de 40% din vânzările din această perioadă.
Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achiziţionate din această categorie fiind tablete (40%).
„Peste 70.000 de români au ales să facă cumpărăturile de Black Friday în magazinele Domo, atât din retailul tradiţional cât şi din online, cei mai mulţi dintre ei având o lista de cumpărături de cel puţin două produse. În total, am vândut peste 141 de mii de produse”, a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Black Friday la Domo continuă până pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare şi noi produse în ofertă.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totul despre Black Friday
Bilanţul evoMAG după Black Friday: vânzări mari după trei zile de reduceri
După Black Friday 2013, magazinele îşi fac bilanţul. A fost un an mai productiv decât precedenţii. evoMAG anunţă că a avut vânzări de peste 1,5 milioane de euro, iar comanda medie a fost de aproximativ 650 de lei.
Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.
De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.
Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.
REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România
„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.
Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.
Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.
Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile
Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.
Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.
Black Friday 2013: Vânzările magazinelor Domo au atins 4 milioane de euro până la ora 12.00
Black Friday a debutat la Domo cu vânzări de 4 milioane de euro, înregistrate până la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail.
De Black Friday, până la ora 12.00, are şi evoMAG câteva cifre. Spre exemplu, a reuşit vânzări de peste un milion de euro şi se bucură de succes în alte două magazine ale grupului.
Reducerile de Black Friday au adus în oferta cel.ro numeroase laptopuri la preţuri avantajoase, accesorii mai ieftine pentru gameri dar şi televizoare şi proiectoare.
În ziua de Black Friday, eMAG a reuşit să vândă în cinci ore 60% din produsele pe care le-a avut la reducere şi aproape toate maşinile disponibile.

Black Friday IT Galaxy: Samsung Galaxy Note 3 la doar 2.400 de lei
IT Galaxy este unul dintre site-urile care participă anul acesta la Black Friday pe 22 noiembrie. Cele mai avantajoase oferte cuprind chiar un Samsung Galaxy Note 3.
Magazinul online Oktal.ro, care a lansat ofertele de Black Friday încă de la ora 00:00, a anunţat vânzări de peste 700.000 de euro doar prin comenzile înregistrate până la ora 10:00 pe www.oktal.ro. Conform oficialilor Oktal.ro, 2000 de persoane au comandat în primele 10 ore de la lansarea promoţiilor de Black Friday.
Adevărul Live de la 12.30: A început nebunia Black Friday. Cum s-au prezentat retailerii
Black Friday a început cu o săptămână mai devreme anul acesta. S-ar părea, totuşi, că retailerii au fost mai pregătiţi faţă de anii precedenţi.
Adevărul Live: Goana după chilipiruri de Black Friday. Cum s-au prezentat retailerii
Black Friday la Orange ţine până pe 1 decembrie. Produse noi în fiecare zi
Orange dă startul campaniei “Black Friday toată săptămâna” care va fi exclusiv în magazinul online şi va aduce sute de modele de produse cu reduceri de până la 100% în perioada 22 noiembrie – 1 decembrie.
