Hamburgerii te împing la sinucidere. Cum este posibil acest lucru
0
Cercetătorii de la Universitatea Las Palmas din Gran Canaria şi de la Universitatea Granada au realizat un studiu despre produsele fast-food, iar rezultatul a scos la iveală un efect neaşteptat al mâncării de acest fel.
Potrivit oamenilor de ştiinţă, persoanele care mănâncă frecvent produse fast-food sau dulciuri prelucrate industrial, precum prăjiturile sau gogoşile, riscă să ajungă la depresie. Studiul a fost realizat pe un grup de aproape 9.000 de persoane care au fost monitorizate timp de 6 luni de zile, iar la finalul testului riscul de a dezvolta depresie a crescut cu 51% la aceste persoane faţă de cei care mănâncă hrană sănătoasă. „Cu cât mănânci mai mult fast-food, cu atât riscut de depresie este mai mare“, a spus Almudena Sanchez-Villegas, autoarea studiului.
Explicaţia acestei concluzii este că anumiţi nutrienţi din mâncare previn sau tratează depresia. Printre acestea se numără complexul de vitamine B, omega 3 şi uleiul de măsline. Cum aceste elemente lipsesc din produsele fast-food, riscul de a dezvolta afecţiuni psihice creşte.
Intră în comunitatea Adevărul Life de pe Facebook. CLICK AICI
























































