Rebranding: Home Garden îşi schimbă imaginea pentru prima oară în istoria brandului
0De luna aceasta, Home Garden, brandul românesc cu cel mai mare portofoliu de produse de pe piaţa conservelor de legume, fructe şi peşte se prezintă cu o nouă imagine. Rebranding-ul a cuprins mai multe etape: audit de brand, redesenarea identităţii vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea acesteia.
Brandul Home Garden se află în portofoliul companiei Safeway, companie începută acum 20 ani ca o mică afacere de familie lansată la Cluj-Napoca, care a devenit în timp un jucător important pe piaţa conservelor.
Necesitatea unei schimbări
La baza rebranding-ului, a stat nevoia de a conecta brandul Home Garden la nevoile actuale de consum: produse naturale, care nu au nevoie de conservanţi chimici pentru a se păstra în timp. Cu peste 100 de produse în portofoliu, care acoperă nevoia unei alimentaţii echilibrate (la fel de nutritive în comparaţie cu alimentele proaspete) şi care permit experimentarea în bucătărie într-un timp relativ scurt şi la un preţ accesibil, brandul Home Garden s-a reinventat privind gătitul ca joc.
Noua identitate

Uşor de recunoscut, modernă şi mult mai de impact, noua identitate subliniază mai bine esenţa contribuţiei Home Garden la la nevoile cotidiene ale consumatorilor. E un pas mai aproape de consumatorii care îşi doresc o masă bogată, dar cărora le e dificil de a găsi produse care dincolo de un aspect atrăgător, sunt şi de calitate.
“Găteşti de nu te plictiseşti”
Odată cu noua schimbare de imagine, brandul vrea să atragă categorii de audienţă la fel de diverse precum produsele din portofoliu, iar campania de comunicare asociată acestui rebranding îşi doreşte să transforme gătitul într-o joacă, de aici şi noul slogan: “Găteşti de nu te plictiseşti”.
“Cu acest rebranding ne dorim să comunicăm cât mai bine faptul că produsele Home Garden te ajută să mănânci bine, divers şi sănătos, să fii creativ în bucătărie şi să economiseşti şi timp. Vrem să le spunem românilor că poţi mânca bine acasă, gătind rapid, dar fără a face nici un fel de compromisuri” a declarat Ghassan Shakhshir, director de marketing al Home Garden.

Rebranding-ul este susţinut printr-o campanie de comunicare în outdoor, care a început deja în Cluj-Napoca, Bucureşti, Oradea, Suceava ”, cu mesajul general “Unii văd doar nişte conserve, alţii văd o masă rapidă şi mai mult timp cu familia.”, alături de comunicarea în social media şi PR, prin care Home Garden oferă ocazia românilor să afle mai multe despre brand şi calitatea produselor Home Garden.
Safeway Internaţional este unul dintre liderii distribuţiei naţionale de produse alimentare şi alcoolice, cu 20 de ani de experienţă în domeniu. Home Garden, marcă proprie a Safeway International, a intrat pe piaţa produselor la conservă în anul 2004, în scurt timp reuşind să se impună ca lider al pieţei de conserve din punct de vedere al mărimii portofoliului, care acoperă game de legume, fructe, peşte, murături, gemuri si mȃncăruri.