Detaliul prin care Simona Halep își exprimă recunoștința la adresa sponsorului. Ținuta în care a apărut la interviul-bombă

0
Publicat:

Deși a fost suspendată din circuit și nu se știe când va reveni pe terenul de tenis, Simona Halep nu a pierdut niciun sponsor până acum. Chiar și gigantul Nike a ales să continue colaborarea cu românca, deși într-un alt caz renunțase imediat: cel cu Maria Sharapova.

Simona Halep încasează anual de la Nike suma de 1,7 milioane de dolari. Românca mai are contracte de publicitate cu Mercedes, Hublot, Wilson, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania, Urban Monkey și Desse Barings Brother Bank, sponsori care au rămas lângă tenismenă după anunțul suspendării din tenis.

Uitati-va că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost descoperită cu substanțe interzise… Toate marile companii au fugit atunci de respectivul sportiv. Ei, la Simona n-a plecat nimeni.

Simona Halep cere ca procesul său să fie judecat cât mai curând. Foto Getty images
Simona Halep cere ca procesul său să fie judecat cât mai curând. Foto Getty images

Sunt convins că atât cei de la firma de echipament Nike, cât firma Wilson, care produce racheta cu care joacă, au mai multe informații și sunt mai bine documentați", a spus George Cosac, președintele Federației Române de tenis.

Acum, Simona Halep le-a întors favoarea celor de la Nike, apărând la interviul-bombă acordat platformei online Tennis Majors îmbrăcată într-un tricou cu logo-ul sponsorului ei principal, foarte vizibil.

Simona Halep a expus numele sponsorului în timpul interviului. Foto Tennis Majors
Simona Halep a expus numele sponsorului în timpul interviului. Foto Tennis Majors

Și acest lucru nu-i poate decât să-i bucure pe reprezentanții companiei americane de echipament sportiv, tweetul Simonei adunând peste 750.000 de vizualizări, iar interviul distribuit în repetate rânduri de Tennis Majors fiind văzut de fiecare date de sute de mii de internauți.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite