Brand românesc pe casca Ferrari în Formula 1: Unde va mai apărea sigla companiei FOTO
0Formula 1 reprezintă o lume exclusivistă în care România a pătruns datorită parteneriatului semnat de firma Bitdefender cu Ferrari, în septembrie 2022. Acest parteneriat va fi dezvoltat acum, înaintea noului sezon, care va începe pe data de 5 martie, în Bahrain.

Concret, sigla Bitdefender, una dintre cele mai puternice companii din lume în domeniul securităţii cibernetice, va fi mult mai vizibilă pe echipamentul celor de la Ferrari. Potrivit connect.ro, noutățile sunt următoarele:
*Vizibilitate mai mare a brandului prin afișarea logo-ului Bitdefender pe coroana căștilor piloților.
*Logo afișat pe costumele de curse și uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloților odată cu startul Campionatului Mondial de Formula 1 la Marele Premiu din Bahrain 2023.
*Poziționare strategică a logo-ului Bitdefender pe părțile sistemului halo de pe monopostul SF-23 condus de către Charles Leclerc și Carlos Sainz.
*Totodată, Ferrari a început să exploreze și să evalueze produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le integra în arhitectura sa de business.

„Suntem încântați să marcăm startul noului sezon alături de partenerii noștri de la Scuderia Ferrari, printr-o vizibilitate mai mare a brandului Bitdefender pe mașinile și pe echipamentele piloților. În acest sezon, logo-ul Bitdefender va apărea pe căștile piloților și pe bara dispozitivului halo de pe monopost, două dintre cele mai critice elemente de siguranță concepute pentru a proteja piloții. Această amplasare are o semnificație aparte pentru noi, așa cum și Bitdefender este la fel de dedicat protejării datelor clienților și dispune de încrederea lor pentru a-i apăra de criminalitatea cibernetică“, a spus pentru connect.ro, Bogdan Irina, COO și General Manager, Consumer Solutions Group, Bitdefender.

Ferrari va aborda noul sezon de Formula 1 cu piloții Charles Leclerc și Carlos Sainz jr. Italienii au ieșit pe locul 1, în Clasamentul Constructorilor, de 16 ori (record all-time), în 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007 și 2008. În sezonul trecut, Ferrari a terminat 2, cu 554 de puncte, după echipa Red Bull Racing (759 de puncte).