Mihaela Bilic: „Dacă mărul era fructul ce ne garanta sănătatea fizică, banana are grijă de starea noastră de bine“

Mihaela Bilic: „Dacă mărul era fructul ce ne garanta sănătatea fizică, banana are grijă de starea noastră de bine“

Nutriţionistul Mihaela Bilic

Mihaela Bilic explică într-o postare pe reţelele sociale care sunt beneficiile bananelor. Nutriţionistul recomandă aceste fructe pentru nutrienţii pe care îi conţin şi datorită faptului că nu îngraşă.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Dacă mărul era fructul ce ne garanta sănătatea fizică banana este cea care are grijă de dispoziţia şi starea noastră de bine. Nu întâmplător bananele sunt cele mai consumate fructe exotice, în multe ţări ele se gătesc/se prăjesc precum cartofii- tocmai pentru că sunt hrănitoare şi pline de nutrienti valoroşi.

Anul trecut am mâncat pentru prima oară banane prăjite la Barcelona, am fost chiar în bucătărie să văd cum se pregătesc, tocmai pentru că nu-mi venea să cred cat de diferit este gustul lor atunci când sunt gătite.

Bananele au glucide lente ce asigură energia în caz de sport/mişcare, au potasiu şi magneziu pentru funcţionarea optimă sistemului nervos şi a muşchilor. Dar cel mai important ingredient al lor este triptofanul, un aminoacid esenţial care se transformă în organism în serotonină. Iar serotonină este substanţa de care depinde starea noastră de bine liniştea şi echilibrul psihic.

Doar bananele şi prunele conţin acest precursor natural de serotonină, aşa că lăsaţi merele şi citricele deoparte în această perioadă şi puneţi accent pe banana - nu strică niciodată un strop de bine în plus.

Şi nu, nu îngraşă!! O banană are sub 100 calorii, iar faptul că este alcalină (nu acidă precum mărul şi citricele) o face prietenoasă cu tubul digestiv şi nu stimulează pofta de mâncare”, transmite dr. Mihaela Bilic.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările