6 metode de a pierde în greutate fără a ţine diete, dovedite ştiinţific

6 metode de a pierde în greutate fără a ţine diete, dovedite ştiinţific

Cercetările sugerează că aproximativ 9 din 10 persoane care încearcă să slăbească apelând la diete vor eşua. Oamenii de ştiinţă spun că odată cu scăderea bruscă în greutate, metabolismul încetineşte şi el, iar rezultatele întârzie să apară.

Ştiri pe aceeaşi temă

Oamenii de ştiinţă au descoperit că pe masură ce organismul scade în greutate, metabolismul încetineşte. Experţii sunt de părere că dietele extreme şi detoxifierile cu suc nu reprezintă o strategie pe termen lung pentru menţinerea unei greutăţi normale. Tot ei spun că există câteva obiceiuri simple care pot ajuta la menţinerea unei greutăţi optime, scrie businessinsider.com  

Hidratarea

Un studiu realizat în 2016 pe un număr de 18.000 de americani a constatat că cei care beau mai multă apă au consumat zilnic mai puţine calorii. De asemenea, consumau cantităţi mai mici de zahăr, grăsimi, sare şi colesterol decât ceilalţi participanţi.

7-8 ore de somn pe noapte

Cercetările publicate în 2013 în revista Nature Communications au arătat că persoanele care nu se odihnesc suficient ajung să consume alimente cu conţinut ridicat de calorii, epuizarea fiind unul din factorii care contribuie la dezechilibrul alimentar.

Micul dejun obligatoriu

Studii recente ale Clinicii Mayo au descoperit că oamenii care renunţă la micul dejun acumulează cinci până la opt kilograme într-un singur an. Specialiştii spun că micul dejun ar trebui să fie consistent, punându-se accentul pe proteine, vitamine şi nutrienţi.

Mese planificate în fiecare zi  

Un plan alimentar zilnic este cea mai bună metodă de a vă ţine departe de tentaţii. Achiziţionaţi câteva caserole de dimensiuni potrivite şi umpleţi-le cu humus, chipsuri de legume sau mix de fructe uscate şi nuci.

Sport dimineaţa

Studiile au arătat că persoanele care fac sport dimineaţa pot arde până la 20% mai multă grăsime corporală în timpul antrenamentelor, deoarece trebuie să folosească mai multe grăsimi stocate pe post de combustibil.

Din dietă nu trebuie să lipsească quinoa, cerealele integrale şi orezul brun

Cereale integrale cum ar fi ovăz, quinoa şi pâinea integrală reprezintă o modalitate excelentă de a vă satisface pofta de mâncare şi de a oferi organismului senzaţia de saţietate. În plus, acestea sunt bogate în potasiu, fier şi vitamina B.

Permiteţi-vă să vă bucuraţi de alimentele care vă plac

Dacă există un lucru pe care dieteticienii şi experţii în nutriţie îl recomandă, este faptul că interzicerea consumului alimentelor preferate duce la frustare şi stres. Fără a uita măsura, permiteţi-vă să vă bucuraţi de două cuburi de ciocolată, o felie de pizza sau prajitura preferată.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: