Emisiunea „Vocea României”, lider de audienţă pe toate segmentele de public

Emisiunea „Vocea României”, lider de audienţă pe toate segmentele de public

Juraţii Vocea României FOTO PRO TV

Emisiunea „Vocea României” a fost urmărită vineri seară de peste 1,4 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă, de la 21.50, peste 1,9 milioane de români au urmărit competiţia.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prima rundă de confruntări din al optulea sezon al emisiunii „Vocea României” a fost, vineri seară, lider de audienţă pe toate segmentele de public, cu peste 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul de la Pro TV a înregistrat 8 puncte de rating şi 24,3% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 4,7 puncte de rating şi 14,3% share, scrie news.ro

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, emisiunea a înregistrat peste 1,4 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă, de la 21.50, peste 1,9 milioane de români au urmărit competiţia.

Antrenorii au format vineri seară primele cupluri. Şase duete şi un trio au intrat în ring, iar juraţii - Tudor Chirilă, Irina Rimes, Andra şi Smiley - şi-au ales preferaţii.

Confruntările de la „Vocea României” vor continua vinerea viitoare, de la ora 20.30.

 

 

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările