X va păstra veniturile din publicitate de la creatorii de conținut care nu au abonament premium, spune Elon Musk

0
Publicat:

Creatorii de conținut de pe X, cunoscut anterior ca Twitter, trebuie să fie abonați premium pentru a fi eligibili pentru noul program de distribuire a veniturilor din reclame a lui Elon Musk, relatează Business Insider.

X a lansat luna trecută programul de partajare a veniturilor din reclame, Foto: Profimedia
X a lansat luna trecută programul de partajare a veniturilor din reclame, Foto: Profimedia

Banii din reclame vor fi păstrați de X dacă nu sunteți un abonat X Premium (Blue)”, a spus Musk într-o postare. 

Potrivit sursei citate, pentru a fi eligibili pentru program, creatorii trebuie să aibă, de asemenea, cel puțin 18 ani, minimum 500 de urmăritori și 15 milioane sau mai multe „afișări organice”/ impresii pe postări în ultimele trei luni.

Prețul unui abonament X premium începe de la 8 dolari pe lună sau 84 dolari pe an și oferă utilizatorilor acces la funcții suplimentare, cum ar fi „Editare”.

Într-un alt tweet de sâmbătă, Musk a spus că programul a „depășit cu mult” așteptările și că vor exista întârzieri în procesarea fondurilor.

X și-a lansat programul de partajare a veniturilor din reclame luna trecută. CEO-ul Tesla a spus că primul bloc de plăți către creatori a însumat 5 milioane de dolari, unii utilizatori raportând plăți substanțiale.

De exemplu, controversatul „influencer” Andrew Tate, care se confruntă cu acuzații de viol și trafic de persoane în România, s-a aflat în primul grup de „creatori de conținut” care au declarat că au primit o plată mare, precizând luna trecută că a primit 20.379 de dolari.

De asemenea, cofondatorul Dogecoin, Billy Markus, care are aproximativ 2,1 milioane de urmăritori pe platformă, a postat că va primi 37.050 de dolari din program. „Îmi place Twitter”, a scris el pe platforma de socializare.

X a răspuns la cererea de comentarii a Insider cu un răspuns automat care spunea: „Vă vom contacta în curând”.

În iulie, Elon Musk a înlocuit emblematica pasăre a Twitter cu X. Miniardarul a postat pe Twitter că X.com înseamnă de acum Twitter.com.

Compania Twitter, fondată în 2006, a folosit o pasăre drept emblema ce a devenit cunoscută la nivel mondial.

Elon Musk a avertizat în mod repetat în ultimele luni că Twitter, care se confruntă cu pierderi semnificative din veniturile din reclame, se afla la limita falimentului.

Presiunea pe Twitter a crescut și mai mult când platforma rivală de socializare Threads a fost lansată de la Facebook și a depășit 100 de milioane de utilizatori în prima sa săptămână.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite