X va păstra veniturile din publicitate de la creatorii de conținut care nu au abonament premium, spune Elon Musk
0Creatorii de conținut de pe X, cunoscut anterior ca Twitter, trebuie să fie abonați premium pentru a fi eligibili pentru noul program de distribuire a veniturilor din reclame a lui Elon Musk, relatează Business Insider.

„Banii din reclame vor fi păstrați de X dacă nu sunteți un abonat X Premium (Blue)”, a spus Musk într-o postare.
Potrivit sursei citate, pentru a fi eligibili pentru program, creatorii trebuie să aibă, de asemenea, cel puțin 18 ani, minimum 500 de urmăritori și 15 milioane sau mai multe „afișări organice”/ impresii pe postări în ultimele trei luni.
Prețul unui abonament X premium începe de la 8 dolari pe lună sau 84 dolari pe an și oferă utilizatorilor acces la funcții suplimentare, cum ar fi „Editare”.
Într-un alt tweet de sâmbătă, Musk a spus că programul a „depășit cu mult” așteptările și că vor exista întârzieri în procesarea fondurilor.
X și-a lansat programul de partajare a veniturilor din reclame luna trecută. CEO-ul Tesla a spus că primul bloc de plăți către creatori a însumat 5 milioane de dolari, unii utilizatori raportând plăți substanțiale.
De exemplu, controversatul „influencer” Andrew Tate, care se confruntă cu acuzații de viol și trafic de persoane în România, s-a aflat în primul grup de „creatori de conținut” care au declarat că au primit o plată mare, precizând luna trecută că a primit 20.379 de dolari.
De asemenea, cofondatorul Dogecoin, Billy Markus, care are aproximativ 2,1 milioane de urmăritori pe platformă, a postat că va primi 37.050 de dolari din program. „Îmi place Twitter”, a scris el pe platforma de socializare.
X a răspuns la cererea de comentarii a Insider cu un răspuns automat care spunea: „Vă vom contacta în curând”.
În iulie, Elon Musk a înlocuit emblematica pasăre a Twitter cu X. Miniardarul a postat pe Twitter că X.com înseamnă de acum Twitter.com.
Compania Twitter, fondată în 2006, a folosit o pasăre drept emblema ce a devenit cunoscută la nivel mondial.
Elon Musk a avertizat în mod repetat în ultimele luni că Twitter, care se confruntă cu pierderi semnificative din veniturile din reclame, se afla la limita falimentului.
Presiunea pe Twitter a crescut și mai mult când platforma rivală de socializare Threads a fost lansată de la Facebook și a depășit 100 de milioane de utilizatori în prima sa săptămână.