Elon Musk: Twitter pierde bani pentru că veniturile din reclame au scăzut la jumătate

0
Publicat:

Elon Musk spune că fluxul de numerar al Twitter este încă negativ, deoarece veniturile din reclame scad cu 50%, potrivit Reuters.

Profilul din umbră al lui Elon Musk în dreptul siglei Twitter
Elon Musk se plânge că veniturile din reclame ale Twitter au scăzut la jumătate

Fluxul de numerar al Twitter rămâne negativ din cauza unei scăderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate și a unui volum mare de datorii, a declarat sâmbătă Elon Musk, nefiind la așteptările sale în martie că Twitter ar putea atinge un flux de numerar pozitiv până în iunie.

Trebuie să atingem un flux de numerar pozitiv înainte de a ne permite luxul de orice altceva”, a spus Musk într-un tweet, răspunzând la sugestiile privind recapitalizarea.

Acesta este cel mai recent semn că măsurile agresive de reducere a costurilor de când Musk a achiziționat Twitter în octombrie nu sunt suficiente doar pentru a determina fluxul de numerar pozitiv pe Twitter și sugerează că veniturile din reclame ale Twitter s-ar putea să nu fi recuperat atât de repede cum a sugerat Musk într-un interviu din aprilie cu BBC pe care majoritatea agenților de publicitate îl întorseseră pe site.

După ce a concediat mii de angajați și a redus facturile pentru serviciile cloud, Musk a spus că compania și-a redus cheltuielile fără datorii la 1,5 miliarde de dolari de la 4,5 miliarde de dolari estimați în 2023. Twitter se confruntă, de asemenea, cu plăți anuale de dobânzi de aproximativ 1,5 miliarde de dolari ca urmare a datoriilor. a preluat în acordul de 44 de miliarde de dolari care a transformat compania în privat.

Nu este clar la ce interval de timp se referea Musk prin scăderea cu 50% a veniturilor publicitare, scrie Reuters, precizând că Musk a afirmat că Twitter este pe cale să înregistreze venituri de 3 miliarde de dolari în 2023, în scădere de la 5,1 miliarde de dolari în 2021.

Twitter a fost criticat pentru moderarea laxă a conținutului, urmată de un exod al multor agenți de publicitate care nu au dorit ca anunțurile lor să apară lângă conținut neadecvat.

Angajarea de către Musk a Lindei Yaccarino, fosta șefă publicitară la NBCUniversal de la Comcast, în calitate de CEO, a semnalat că vânzările de anunțuri sunt o prioritate pentru Twitter, chiar dacă lucrează pentru a crește veniturile din abonamente.

Yaccarino a început să lucreze la Twitter la începutul lunii iunie și le-a spus investitorilor că Twitter intenționează să se concentreze pe parteneriate video, creatori și comerț și este în discuții timpurii cu personalități politice și de divertisment, servicii de plăți și editori de știri și media.

Joi, Twitter a declarat că anumiți creatori de conținut vor fi eligibili pentru a obține o parte din veniturile publicitare pe care compania le câștigă în încercarea de a atrage mai mulți creatori de conținut pe site.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite