Renault își separă activitățile în cinci entități specializate

0
Publicat:

Grupul francez Renault a anunțat că, în următoarele luni, se va reorganiza profund în jurul diferitelor domenii de activitate și că acestea vor putea fi desfășurate și în cooperare cu alți parteneri, fie că sunt producători de automobile sau giganți ai tehnologiei.

Renault Group va deveni o companie auto de nouă generație care se va baza pe 5 entități
Renault Group va deveni o companie auto de nouă generație care se va baza pe 5 entități

„După ce am finalizat unul dintre cele mai rapide planuri de redresare, după ce am pregătit afacerea pentru creștere prin asigurarea dezvoltării celei mai bune linii de produse timp de decenii, intenționăm să ne poziționăm mai rapid și mai puternic decât concurența în noile lanțuri valorice auto: vehiculul electric, software, nouă mobilitate și economie circulară. Atribuim echipe dedicate fiecărui lanț valoric al automobilelor și al mobilității”, a declarat directorul general al grupului, Luca De Meo, conform auto-infos.fr.

Concret, Renault Group va deveni o companie auto de nouă generație (Next Generation) bazându-se pe 5 entități specializate pe noile lanțuri de valoare:

Ampère: o structură dedicată vehiculelor electrice.

Power: o ramură dedicată vehiculelor termice ale mărcilor Renault, Dacia și Renault LCV (vehicule utilitare ușoare).

Alpine: divizia sportivă devenind „un brand exclusiv, cu zero emisii și global”.

Mobilize: un brand care reunește activitățile financiare ale grupului (fostă RCI Bank & Services), dar și noi soluții de mobilitate, energie și servicii de date.

The Future Is NEUTRAL: „Prima companie din industria auto dedicată economiei circulare de 360 de grade”.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite