NYT: Rețeaua socială X poate pierde până la 75 de milioane de dolari din venituri din cauza plecării firmelor care își fac publicitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Companii precum Airbnb, Amazon, Coca-Cola, Microsoft și altele au încetat deja sau intenționează să oprească publicitatea pe rețeaua de socializare.

Foto: Getty Images
Foto: Getty Images

Rețeaua de socializare X (fostă Twitter) ar putea pierde până la 75 de milioane de dolari din venituri din publicitate până la sfârșitul anului din cauza nemulțumirii marilor companii față de declarațiile proprietarului său, Elon Musk, despre evrei și conflictul din Orientul Mijlociu, a scris vineri într-un articol The New York Times (NYT), care a reușit să examineze documentația internă a X.

Companii precum Airbnb, Amazon, Coca-Cola, Microsoft și altele au încetat deja să facă publicitate pe rețelele de socializare sau intenționează să nu mai facă acest lucru. 

Există 100 de mărci pe listă care au „suspendată complet” publicitatea, iar alte zeci sunt enumerate ca „în pericol”. Lista include giganți din tehnologie, lanțuri de fast-food și campanii politice. Potrivit publicației, multe dintre ele au luat această decizie după 15 noiembrie, în urma declarațiilor lui Musk despre evrei.

Anterior, Musk a comentat despre postarea unuia dintre utilizatorii rețelei sociale, care a scris că „populația evreiască din țările occidentale își dă seama alarmată că hoardele de minorități care inundă aceste țări nu îi plac prea mult”. „Spuneți adevărul absolut”, a scris omul de afaceri într-un comentariu la această postare. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite