TV

Noile emisiuni de la Pro TV şi Antena 1, umbrite de Kanal D: „Exatlon“ a scos audienţe mai mari decât debuturile „Asia Express“ şi „Mă însoară mama“

Noile
emisiuni de la Pro TV şi Antena 1, umbrite de Kanal D: „Exatlon“ a scos audienţe mai
mari decât debuturile „Asia Express“ şi „Mă însoară mama“

Kanal D a reuşit cu reality show-ul „Exatlon“ să scoată audienţe mult mai bune decât debuturile celor două emisiuni noi difuzate de Pro TV şi Antena 1. La nivelul întregii ţări, postul turcesc a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de români, în timp ce pe publicul tânăr (important pentru vânzarea de publicitate) Pro TV a picat pe locul trei.

Nici nu apucasem încă să public comentariul despre decizia Comitetului Director al Televiziunii Române de a interzice selectiv şi discriminatoriu colaborările cu alte instituţii media ale angajaţilor instituţiei şi, iată, am aflat că aceiaşi interimari, numiţi în funcţii de pixul, la fel de tranzitoriu al d-nei Doina Gradea, au mai făcut o nefăcută. S-au mai dat o dată în stambă.

acum 4 zile · comentarii (11)

În urmă cu aproape o lună şi mai bine, cândva prin preajma Crăciunului, doamna Doina Gradea, director general al Societăţii Române de Televiziune, iar a luat lumina de la domnul Cristian Zgabercea. Şi el, precum dl. Darius Vâlcov, un om de o valoare rară fiindcă e trimis în judecată pentru o mulţime de matrapazlâcuri comise sub înaltul patronaj al d-lui Nicuşor Constantinescu, bolnavul închipuit de la Constanta.

acum 6 zile · comentarii (8)

Ieri m-am uitat pentru câteva ore la Antena 3 în perioada de maximă audienţă. Mă uit de vreo şase luni constant atât la Antena 3, cât şi la RTV. Documentez felul în care cele două posturi de televiziune influenţează opinia publică şi rezultatele eforturilor jurnaliştilor de la Antena 3 şi de la RTV şi ale invitaţilor acestora de a promova o agendă pe care eu o percep ca fiind toxică.

acum 7 luni · comentarii (46)

La două săptămâni de la intrarea în vigoare a noilor grile de programe ale fostei Televiziuni publice din România, devenită din ianuarie, prin voinţa majorităţii parlamentare care a dus la îndeplinire ordinele lui Liviu Dragnea, o Struţo-Cămilă, mai precis un neprecizat, dar pernicios amestec între Televiziune de Stat, Televiziune de partid şi Televiziune guvernamentală, se pot trage câteva concluzii.

acum 10 luni · comentarii (10)

De la 1 aprilie (nu, nu e nici o păcăleală) TVR a început - se zice - o viaţă nouă. S-a văzut cu datoriile plătite graţie alocaţiei bugetare hotărâte de guvernul Grindeanu. Plătită din banii contribuabililor amăgiţi că nu mai achită taxa de abonament. Şi, vorba unui articol din revista Forbes, după această minunată veste, instituţia din Calea Dorobanţi o ţine tot într-o sărbătoare.

acum 10 luni · comentarii (7)

La mijlocul lunii aprilie, mai exact începând cu data de 17, principalele canale (TVR 1 şi TVR 2) ale Televiziunii publice din România - spuneţi-i pe mai departe cum vreţi, cum vă este la îndemână sau cum vă mai amintiţi numele îmbătrânitei, abandonatei instituţiei a cărei primă ieşire în eter s-a produs la 31 decembrie 1956 - vor funcţiona în conformitate cu noi grile de programe.

acum 11 luni · comentarii (32)

Strategia de schimbare editorială a Antenei 3, care a uimit analiştii media şi despre care am scris de curând, devine destul de previzibilă: în spatele unei imparţialităţi şi a unei campanii de „împăcare” a celor două „tabere”, din Piaţa Victoriei şi Cotroceni, se află de fapt dorinţa anteniştilor de a-şi recăpăta publicitatea pierdută, o gaură serioasă în bugetul televiziunii.

acum 1 an · comentarii (13)
Postari Recente