Strategia celebrităţii pentru Samsung: cum a reuşit să furnizeze un Galaxy Note 3 pentru cel mai cunoscut selfie?

Strategia celebrităţii pentru Samsung: cum a reuşit să furnizeze un Galaxy Note 3 pentru cel mai cunoscut selfie?

Momentul în care Samsung şi-a cumpărat cea mai bună expunere la Oscaruri. FOTO Reuters

La premiile Oscar 2014, Samsung şi-a asigurat cel mai bun loc. Ellen DeGeneres şi-a împrumutat phabletul Galaxy Note 3 pentru un selfie celebru, iar acum „The Wall Street Journal“ oferă povestea din spatele unui moment care n-a fost tocmai spontan şi deloc ieftin.

Ştiri pe aceeaşi temă

Samsung a cheltuit aproape 20 de milioane de dolari pentru marketingul din timpul premiilor Oscar 2014, iar Ellen DeGeneres, gazda evenimentului, a oferit companiei cea mai bună promovare printr-un selfie publicat pe Twitter şi ajuns viral. „The Wall Street Journal“ notează că Samsung şi ABC, televiziunea care a transmis evenimentul, au căzut de acord asupra unui pachet de reclame şi ca dispozitivele Galaxy să fie folosite în timpul show-ului.

Momentul celebru în care au fost implicaţi Ellen DeGeneres, câteva nume mari de la Hollywood, precum Brad Pitt, Bradley Cooper, Kevin Spacey sau Meryl Streep, şi un Galaxy Note 3 a fost în parte planificat şi în parte spontan. Mai precis, DeGeneres a spus că vrea ca în timpul ceremoniei de decernare a premiilor Oscar să facă multe selfie-uri. ABC, având parteneriatul cu Samsung, a sugerat ca ea să folosească dispozitivele sud-coreenilor. Mai mult, în timpul repetiţiilor DeGeneres a fost învăţată să folosească dispozitive Samsung Galaxy.

Ea este o utilizatoare de iPhone, are şi aplicaţie dezvoltată pentru iPhone, iar în timpul evenimentului a mai publicat pe Twitter de pe telefonul său. Asta din culise, căci în public a avut un Galaxy Note 3 în mână. „Selfie-ul lui Ellen o să fie mai puternic decât orice reclamă a Samsung. Nu poţi să cumperi magia unui viral“, a apreciat Allen Adamson, managing director la Landor Associates. A fost o plasare de produs foarte bună şi naturală.

Celebrul tweet publicat de către Ellen DeGeneres cu un selfie istoric

 

Şi un selfie din culise

 

Samsung nu a pomenit nimic de câţi bani a dat pe publicitate în timpul premiilor Oscar 2014, dar Kantar Media estimează că fiecare jumătate de minut a costat 1,8 milioane de dolari. Şi potrivit Kontera, o companie care urmăreşte evoluţia subiectelor pe social media, Samsung a ajuns să se bucure de 900 de menţiuni pe minut. În poza publicată de către DeGeneres nu apare niciun produs Samsung, nici nu spune asta în tweet, dar cei care au văzut show-ul la TV ştiu cu ce dispozitiv a fost realizat celebrul selfie. Are, în prezent, peste 3 milioane de retweet-uri.

Coca-Cola a fost prezentă, deşi n-a plătit

Pe lângă Samsung şi Coca-Cola s-a bucurat de publicitate, deşi n-a plătit pentru ea. În timpul show-ului, Ellen DeGeneres a comandat pizza de la Big Mamma's & Pappa's Pizzeria din Los Angeles, iar cutiile în care a fost livrată aveau logo-ul Coca-Cola pe ele. Asta în timp ce rivalul Pepsi era sponsor la Oscaruri. Pe lângă Big Mamma's & Pappa's Pizzeria, Pizza Hut şi DiGiorno Pizza au vrut puţină publicitate, dar tweet-urile lor n-au fost ascultate de nimeni.

Mesajul vicepreşedintelui Coca-Cola responsabil de comunicarea de marketing

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările