Cum NU se face o campanie de PR - cazul F64

Magazinul românesc de foto-video F64 a produs farsa anului. Cel puţin aşa se spune. După un comunicat oficial în care se menţiona că magazinul va fi preluat de un investitor străin, luni s-a dovedit că de fapt anunţul a fost o păcăleală. Dacă unele magazine româneşti au devansat ziua de Black Friday cu o săptămâna, F64 devansează ziua de 1 Aprilie cu câteva luni?
Faptul ca tie personal nu iti place nu inseamna ca a fost o campanie de PR prost facuta, faptul ca v-ati aruncat sa cercetati si sa cautati misteriosul investitor si ati pierdut o gramada de timp in week-end dand telefoane sa aflati inainte ce se va intampla si cum este de fapt cauza frustrarilor din acest articol. Campania a fost buna chiar umoristica prin efectele create, imi aduce aminte de o farsa facuta de Brad Pitt si George Clooney care au "inscenat" o nunta ultrasecreta a lui Brad Pitt cu Angelina Jolie si atunci, ziaristi ce aceeasi factura ca multi dintre cei romani, au inchiriat elicoptere care sa survoleze "locatia" au trimis reporteri si nu a fost nimic adevarat, cei doi care au pus la cale farsa stateau la piscina si se distrau pe seama unora ca tine. Cam asa a fost si in cazul de fata, umorul trebuie inteles ca sa poata fi apreciat, te sfatuiesc sa cauti pe youtube "Dan Puric - despre umor partea a 4-a" acolo o sa vezi cum o situatie neprevazuta te poate transforma intr-o persoana penibila sau una care intelege si apreciaza umorul, dupa ce vizionezi videoclipul poate o sa intelegi substratul campaniei de PR dusa de F64, GENIALA !
"There is no such thing as bad PR" - asta merge in entertainment (si Brad Pitt/Angelina Jolie/George Clooney fac parte din sectorul asta, deci isi permit sa aiba bad PR pentru ca pentru ei e bun). In business e altceva, nu mai amestecati borcanele. Daca Westjet sau Gandul au putut, eu cred ca pot si altii sau faca ceva asemanator (mai ales o firma cu o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro).
exprimarea face tot comentariul si scoala de jurnalistica sa ne traiasca (vezi bombe de genul Facultatea de Jurnalism Pro): "pentru ca pentru ei e bun"
Ni se rupe-n-paispe cum ti se pare tie campania F64, daca ti-a placut sau nu. Faci greseala sa crezi ca parerea ta de jurnalist conteaza, tu trebuie sa raportezi stirile nu sa-mi expui frustrarile tale datorate faptului ca ai pierdut timpul incercand sa afli ce nu se putea afla. Jurnalisti ca tine populeaza Antenele, Realitatea si B1, jurnalisti cu pareri cizelate in anii grei de studii la Spiru Haret.