Greșeli gramaticale în „Biblia” Primăriei Vaslui. „Viceprimarul sunt subordonați primarului”

0
Publicat:

Joi, 27 aprilie, consilierii locali din Vaslui urmează să voteze Regulamentul de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Vaslui. Documentul înaintat spre aprobare abundă de greșelile gramaticale, dezacorduri și litere lipsă.

Primăria Vaslui FOTO arhivă Adevărul
Primăria Vaslui FOTO arhivă Adevărul

La patru ani de la adoptarea noului Cod Administrativ, Primăria Vaslui a înaintat Consiliului Local spre aprobare Regulamentul de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Vaslui.

Cei care au redactat documentul s-au întrecut în greșelile gramaticale, dezacorduri și litere lipsă, acesta părând că a fost întocmit de o persoană care nu prea a dat pe la școală. Vă prezentăm mai jos câteva dintre acestea.

- La articolul 20 din Regulamentul de Organizare și Funcționare (ROF), la ultimul aliniat s-a mâncat litera “ă”-„atribuțiile și organizarea decizională și informal”.

- La articolul 21, apare o literă în plus la cuvântul „imobile”, care a devenit acum „immobile”. Același lucru s-a întâmplat și la articolul 22, litera g, unde „primarul (…) reprezintă unitatea administrative-teritorială.”

- La articolul 28, primarul desemnează „funcșionari”, iar la articolul 29 numirea conducătorilor „institușiilor” publice se face pe baza concursului sau examenului organizat potrivit procedurilor.

Funcționarilor din Primăria Vaslui le-a dat serioase bătăi de cap articolul 32, unde se face referire la rolul și atribuțiile viceprimarului.

Potrivit Regulamentului de Organizare și Funcționare, „viceprimarul exercită o funcție de demnitate publică, sunt subordonați primarului, și, în situațiile prevăzute de lege, înlocuitorul de drept al acestuia.”

La pagina 80, la secțiunea „Biroul Activități Culturale și Sportive”, aflăm că structura are printre atribuții și „promovarea ofertei turistice a municipiului Vaslui și dezvoltarea serviciilor de informare turistică prin întocmirea și actualizarea bazei de date cu privire la patrimoniul turistic al municipiului Vaslui.”

După ședința de joi, 27 aprilie a.c., a Consiliului Local Vaslui, va intra în vigoare noul Regulament de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Vaslui, cu tot cu greșeli gramaticale și doar parțial actualizat la Codul Administrativ.

Vaslui



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite