Turnu Severin: Peste 600 de reclamaţii împotriva băncilor, depuse în septembrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Nu mai puţin de 673 de reclamaţii au fost depuse, în luna septembrie, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Mehedinti, împotriva băncilor. Cifra depăşeşte numărul celorlalte sesizări înregistrate în primele opt luni ale acestui an: 419.

Majoritatea reclamaţiilor se referă la practicarea de comisioane sau de taxe ilegale, în urma modificărilor legislative apărute. Reclamaţiile sunt în curs de verificare de reprezentanţii comisariatului, care vor solicita băncilor, în funcţie de caz, să se alinieze la noile norme legale.

“Încercăm să facem faţă acestui val de reclamaţii şi să soluţionăm cât mai multe dintre ele. Avem deja 43 soluţionate, cu tot cu despăgubiri către consumator”, a declarat Ionuţ Sibinescu, comisarul şef al instituţiei. 

Comisarii au 30 de zile la dispoziţie pentru a răspunde consumatorului la o reclamaţie

image

Printre principalele abateri constatate, în urma controalelor efectuate de la începutul anului, în Mehedinţi, se numără practicile comerciale incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii- practici comerciale înşelătoare privind înformaţii despre preţul produselor, precum şi nerespectarea clauzelor contractuale la încheierea contractelor de credit de către instituţii bancare şi instituţii financiare nebancare. 

Potrivit comisarilor, multe dosare au ajuns în instanţă

image


Pentru mai multe lămuriri cu privire la problemele de care vă izbiţi vis-à-vis de Ordonanţa 50/2010, vă recomandăm site-ul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Capitolul “Alinierea contractelor de credit la prevederile OUG 50/2010 - întrebări şi răspunsuri” (http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=article&id=310:alinierea-contractelor-de-credit-la-prevederile-oug-502010-intrebari-si-raspunsuri&catid=23:comunicate-de-presa&Itemid=51).

Turnu-Severin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite