Iaurtul de fructe nu e chiar cu fructe. Află ce concentraţie naturală are fiecare produs de pe piaţa românească!

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Denumirea de „iaurt cu fructe“ este doar o strategie de marketing pentru multe branduri de profil din ţara noastră
Denumirea de „iaurt cu fructe“ este doar o strategie de marketing pentru multe branduri de profil din ţara noastră

Un studiu realizat de către Asociaţia Naţională a Protecţiei Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) relevă o realitate dureroasă: multe dintre iaurturile „de fructe" pe care le consumăm sunt pline de aditivi. Unele conţin fructe în procent de doar 1%!

Pentru a realiza studiul privind concentraţia de fructe a iaurturilor ANPCPPS a studiat toate produsele de acest gen aflate în magazinele din România. A reieşit că din cele 62 de mărci, câte sunt în ţara noastră, cea mai mare concentraţie de fructe a unui iaurt este de 56% (marca Muller Froop), în timp ce minimul este de 1% (Zuzu de băut cu zmeură). Fără pic de concentraţie de fructe sunt produsele Casa Bună (aromele zmeură, căpşuni, vişine şi caise), acestea fiind făcute doar cu aromă de fructe.

Click aici pentru a vedea ce concentraţii de fructe au mărcile de iaurt din ţara noastră

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite