Asfaltare cu viteza melcului pe centura de sud a Craiovei: 6 kilometri de drum au fost realizaţi în 3 ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În anul 2013 un stâlp de tensiune a fost uitat în mijlocul şoselei
În anul 2013 un stâlp de tensiune a fost uitat în mijlocul şoselei

Centura de Sud a Craiovei este drumul pe care compania Ford l-a solicitat statului român pentru a avea o legătură cu drumurile naţionale pe care ar urma să iasă TIR-urile cu autovehicule produse la uzina din Bănie. Lucrările au fost demarate în anul 2012 şi vor fi finalizate în 2016.

Primul tronson din centura de sud a Craiovei este 90% finalizat. În trei ani, au realizaţi 6 kilometri de asfalt. Ocolitoarea va porni de la ieşirea din oraş înspre Bucureşti (zona Qfort), va trece pe lângă Cârcea şi se va intersecta cu drumul Craiova-Caracal în apropierea uzinei Ford. Trecerea peste calea ferată se va face printr-un pasaj.

Valoarea estimată a contractului este de 108.404.227 lei, fără TVA. Ce-l de-al doilea tronson din centura de sud a Craiovei trebuia sa îl lege pe primul cu DN 56 care merge până la podul Calafat - Vidin. Până în momentul de faţă nu s-au făcut exproprierile, aşa că investiţia a rămas la stadiul de proiect.  

Stâlpul din mijlocul şoselei

Firma care s-a ocupat de lucrările la centura de sud au turnat asfalt, chiar dacă în mijlocul drumului se afla un stâlp de tensiune. Acesta a stat falnic în anul 2013 timp d ecâteva luni în mijlocul şoselei Craiova-Caracal.

Şoferii au fost nevoiţi să facă manevre pentru a putea evita obstacolul din mijlocul drumului.

Mai citeşte şi

Stâlpul de tensiune uitat în mijlocul centurii de sud a Craiovei a fost mutat

Lucrările la centura de Sud a Craiovei unde a fost uitat un stâlp de tensiune în mijlocul drumului, finalizate în 2015
 

Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite