Asfaltare cu viteza melcului pe centura de sud a Craiovei: 6 kilometri de drum au fost realizaţi în 3 ani
0Centura de Sud a Craiovei este drumul pe care compania Ford l-a solicitat statului român pentru a avea o legătură cu drumurile naţionale pe care ar urma să iasă TIR-urile cu autovehicule produse la uzina din Bănie. Lucrările au fost demarate în anul 2012 şi vor fi finalizate în 2016.
Primul tronson din centura de sud a Craiovei este 90% finalizat. În trei ani, au realizaţi 6 kilometri de asfalt. Ocolitoarea va porni de la ieşirea din oraş înspre Bucureşti (zona Qfort), va trece pe lângă Cârcea şi se va intersecta cu drumul Craiova-Caracal în apropierea uzinei Ford. Trecerea peste calea ferată se va face printr-un pasaj.
Valoarea estimată a contractului este de 108.404.227 lei, fără TVA. Ce-l de-al doilea tronson din centura de sud a Craiovei trebuia sa îl lege pe primul cu DN 56 care merge până la podul Calafat - Vidin. Până în momentul de faţă nu s-au făcut exproprierile, aşa că investiţia a rămas la stadiul de proiect.
Stâlpul din mijlocul şoselei
Firma care s-a ocupat de lucrările la centura de sud au turnat asfalt, chiar dacă în mijlocul drumului se afla un stâlp de tensiune. Acesta a stat falnic în anul 2013 timp d ecâteva luni în mijlocul şoselei Craiova-Caracal.
Şoferii au fost nevoiţi să facă manevre pentru a putea evita obstacolul din mijlocul drumului.
Mai citeşte şi
Stâlpul de tensiune uitat în mijlocul centurii de sud a Craiovei a fost mutat