Grindă căzută în fața unui tren, pe calea ferată. Drumarii executau lucrări la un pod

0
0
Publicat:

În timp ce drumarii executau lucrări la pasajul de pe DN 11 dintre Hărman și Prejmer, o grindă s-a desprins și a căzut pe calea ferată, chiar în fața unui tren care venea de la Gheorgheni

O grindă dintr-un pasaj a căzut în fața unui tren la Prejmer FOTO Brașov Metropolitan
O grindă dintr-un pasaj a căzut în fața unui tren la Prejmer FOTO Brașov Metropolitan

Grinda căzută pe calea ferată s-a desprins dintr-un pod în curs de reaparare. Aceasta în fața unui tren care circula dinspre Gheorgheni spre Brașov. Nimeni nu a fost rănit, însă circulația pe tronsonul de cale ferată 400 a fost întrerupt.

Evenimentul s-a petrecut joi seara, în timp ce angajații Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov lucrau la pasajul de pe DN 10, care face trecerea peste DN11, între localitățile brașovene Hărman și Prejmer. Pasajul trece și peste magistrala 400 de cale ferată.

Drumarii au anuțat închiderea DN 11 în această zonă încă din 16 septembrie, de la ora 20:00. De a doua zi au început lucrările, iar reprezentanții Direcției au sesizat că o bucată din pod ar putea cădea din cauza faptului că era mult prea ruginită.

Pe durata lucrărilor, traficul rutier a fost deviat pe DN 10, prin localitatea Lunca Câlnicului. Pe o parte din pasajul rutier, cea care face legătura între localitățile Prejmer și Lunca Câlnicului, se circula în continuare, deoarece lucrările erau în cealaltă jumătate a podului.

Joi seara, grinda s-a desprins și a căzut în fața trenului care venea de la Gheorgheni spre Brașov.  Mecanicul trenului R 4508, Gheorgheni – Brașov, știa că e cale liberă și s-a trezit cu grinda pe șine. Circulația trenurilor s-a oprit și a fost, ceva mai târziu, reluată cu locomotive Diesel.

În momentul în care muncitorii au ridicat grinda, ea s-a fracturat și o bucată din ea a agățat catenara. Au lăsat grinda jos, au tras-o de acolo. Acum trebuie reparată catenara”, a explicat unul din reprezentanții drumarilor.

Pe pasaj nu se mai circula de vineri noaptea. În momentul precipitării nu se lucra pe secțiunea respectivă. Acolo, pentru că este deasupra căii ferate, se poate lucra doar aproximativ 3 ore pe zi, o oră și jumătate dimineața, aproximativ între 9 și 11 și o oră și jumătate seara, între 20 și 22,  când CFR oprește curentul de pe linia de contact pentru că nu trece niciun tren pe acolo”, a precizat Robert Elekes, purtătorul de cuvânt al DRDP Brașov.  

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite