Premii pentru clientii fideli ai marilor hoteluri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Marile hoteluri din Capitala au diverse programe de "fidelizare" a clientilor. Astfel, daca lantul hotelier cuprinde mai multe unitati in diverse orase din tara sau din lume, turistul care alege

Marile hoteluri din Capitala au diverse programe de "fidelizare" a clientilor. Astfel, daca lantul hotelier cuprinde mai multe unitati in diverse orase din tara sau din lume, turistul care alege aceeasi "marca" aduna puncte si primeste diverse discount-uri. Unele hoteluri pun la dispozitia clientilor card-uri, iar pe baza acestora turistii beneficiaza de reduceri. De exemplu, Hotelul Crowne Plaza din Bucuresti a infiintat "Crown Club". Pentru a intra in club, clientul trebuie sa cumpere un card, in valoare de 220 de dolari, care este valabil un an. "Posesorul cardului va avea reduceri, in special in restaurantele hotelului, indiferent de numarul de persoane care il insoteste. Practic, de fiecare data, posesorul de card va manca pe gratis. Acelasi card este valabil nu doar in Crowne Plaza Bucuresti, ci si la alte hoteluri Crowne din lume. Posesorii de card primesc un pachet de vouchere care le ofera beneficii suplimentare, cazari gratuite sau tarife reduse. Si Hotelul Marriott din Capitala are programe de fidelizare a clientilor, in cele peste 2.300 de unitati din aceeasi "marca" din lume. Unul din acestea este Marriott Rewards si ofera membrilor prioritate la cazare, informatii si oferte speciale, discount-uri etc. "Ca membru al Clubului Marriott Exclusive turistul beneficiaza, de-a lungul anului, de un tratament special in cadrul Hotelului Marriott din Bucuresti, precum si in alte hoteluri din Varsovia, Moscova si Budapesta. Reducerea de 20-50 la suta la masa este aplicata de fiecare data cand turistul prezinta cardul", explica Dina Litzica, PR Manager la Marriott Bucuresti. De asemenea, prin cardul Marriott Exclusive, care costa aproximativ 250 de dolari, turistul primeste un discount de 30 la suta la tariful de la receptie pentru cazare, la orice tip de camera si, in plus, o reducere de 20 la suta in salile de conferinta. Hotelul Sofitel are si acesta o oferta similara. Posesorii cardurilor "Privilege Guest", oferite gratuit clientilor individuali (in general oameni de afaceri), beneficiaza de urmatoarele avantaje/facilitati: - se pot caza in hotel, in limita disponibilitatilor, cu cateva ore inainte de termen; - pot parasi hotelul dupa termen (ora 12) etc. Cu fiecare cazare, clientul acumuleaza un numar de puncte, cu care poate plati la orice hotel din lume care apartine lantului Sofitel, inclusiv in Romania. De anul acesta, si hotelurile din lantul Continental vor organiza diferite activitati care au ca scop recompensarea fidelitatii clientilor. Va fi introdus un "Card de fidelitate" pentru a gestiona noptile de cazare, iar clientii vor fi premiati. "La sfarsitul fiecarui an clientii vor primi diverse cadouri promotionale. Clientul cu cel mai mare numar de nopti de cazare in lant va fi premiat cu un sejur pentru doua persoane, de Revelion, in una din unitatile Continental. In anul 2003, urmeaza sa se infiinteze "Clubul Continental"", ne-a spus Roxana Paun, de la departamentul marketing al hotelurilor Continental. Tot in cadrul lantului de hoteluri Continental se va crea o baza de date clientii fideli, care vor primi felicitari si mici daruri de ziua de nastere.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite