Video Lucrările pe șantierul Drumului Expres Brăila-Galați se apropie de final. Anunțul făcut de Grindeanu

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lucrările pe șantierul Drumului Expres Brăila-Galați (10,76 km) se apropie de final. La ora actuală sunt mobilizați 150 de muncitori și 210 utilaje.

Podul hobanat peste râul Siret Foto: Captură video Sorin Grindeanu/FB
Podul hobanat peste râul Siret Foto: Captură video Sorin Grindeanu/FB

Lucrările au ajuns la un stadiu fizic de 90%, iar constructuctorul Spedition UMB montează tablierul metalic la podul hobanat peste râul Siret.

Stadiul lucrărilor pe șantierul Drumului Expres Brăila-Galați (10,76 km) a ajuns la 90%! Constructorul român montează la ora actuală tablierul metalic la podul hobanat peste râul Siret (al doilea pod hobanat ca mărime din România, după podul Agigea)”.

Potrivit ministrului, în şantier sunt mobilizaţi la ora actuală 150 de muncitori şi 210 utilaje. „După finalizarea de anul acesta, DEx6 va realiza conexiunea cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila”, a mai transmis Sorin Grindeanu.

Și Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a oferit detalii despre podul realizat de Spedition UMB:  „Constructorul român (Spedition UMB) este mobilizat în șantier cu 150 de muncitori și 210 utilaje și își concentrează acum eforturile pe montarea tablierului metalic al podului hobanat peste râul Siret”.

Podul, în lungime de 307 metri, este al doilea pod hobanat din România, ca mărime, după cel de la Agigea.

Drumul Expres Brăila - Galați are o lungime de 10,76 km, iar valoarea contractului (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) este de 449,42 milioane lei, fără TVA.

În ianuarie 2024, Asociația Pro Infrastructură anunța că Drumul Expres Brăila-Galați va fi finalizat, cel mai probabil, în decembrie 2024.

„DEx6 Galați-Brăila a fost promis total iresponsabil de Grindeanu pentru 2023 (!) deși termenul este decembrie 2024 și, la fel ca pe DEx12, poate fi extins lejer în 2025. Chiar dacă vorbim de forța celor de la UMB, va fi teribil de dificil să finalizeze în 12 luni ce a mai rămas din structura-mamut cu hobanat peste Siret și viaducte complicate peste căile ferate din zonă”, susținea Asociația Pro Infrastructură. 

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite