Consumul de cola duce la distrugerea oaselor
Femeile care vor să aibă oase puternice ar trebui să reducă cât mai mult consumul de cola, arată un studiu american. Femeile care consumă cola zilnic au o densitate minerală osoasă (DMO) mai
Femeile care vor să aibă oase puternice ar trebui să reducă cât mai mult consumul de cola, arată un studiu american. Femeile care consumă cola zilnic au o densitate minerală osoasă (DMO) mai mică, mai ales în zona şoldurilor, decât cele care consumă o cola pe lună. DMO este strâns legată de riscul de fractură, iar cola este o băutură populară, ceea ce creează o adevărată problemă de sănătate. Cola conţine acid fosforic, care reduce absorbţia de calciu, iar cofeina contribuie şi ea la apariţia osteoporozei. Consumul de cola nu are nici un efect asupra DMO la bărbaţi, arată acelaşi studiu. (F.P.)





















































