Samsung porneşte manifestul pentru creativitate pe Facebook. Oamenii devin subiectul ştirilor de primă pagină
0
Samsung a pornit pe Facebook o campanie de promovare a Galaxy Note 2. Şi pentru că producătorul sud-coreean afirmă că acest produs ajută oamenii să fie mai creativi, şi-a intitulat campania: „Manifest pentru creativitate“. Utilizatorul devine vedeta zilei.
Aplicaţia de Facebook începe cu un discurs al lui Bogdan Naumovici, directorul de creaţie al 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett. Prezenţa lui Naumovici vine să sublinieze capacităţile artistice pe care le are tableta de la Samsung. Şi apoi afli cum te va influenţa pe tine această pornire artistică de care poate nici nu ştiai.
După ce ai pornit aplicaţia, eşti dus pe o pagină nouă care imită rezultatele întoarse de un motor de căutare. Primul rezultat este o scurtă biografie de-a ta, pentru că eşti deja vedetă, se pare. Şi aşa descoperi că ai ajuns în topul personalităţilor publicaţiei „Time“ sau că ai o relaţie foarte bună cu fanii tăi. Fani care sunt deja adunaţi într-un fan club oficial şi aceştia organizează petreceri foarte bune.

Mai există imagini cu tine, dar şi câteva ştiri de la site-uri româneşti sau de la News TV. Dacă vei citi toate titlurile până la baza paginii, vei descoperi că ai strâns 500.000 de fani în Piaţa Constituţiei sau că eşti un mare literat, având cel mai iubit blog de literatură.
Aplicaţia este disponibilă pe pagina de Facebook a Samsung România.
Creativitate să fie, dar să o ştim corectă
Manifestul Samsung este interesant şi un mod destul de bun de a prezenta un nou produs. Însă cei care au redactat ştirile se pare că nu au aflat ce sunt acelea diacritice. De asemenea, typo-urile nu lipsesc şi nici scăpările de logică. Asta pentru că Ioana, o fană care a venit la concertul meu, nu mă place, dar a iubit la nebunie show-ul făcut de mine. Desigur, în mod obişnuit nici plătită nu ar fi vrut să vină la un concert.
Mai mult, virgula între subiect şi predicat este şi ea la modă. Iar topul „Time“ nu include nicidecum cele mai creative personalităţi, ci doar numele care au marcat anul în cauză. Aceste nume sunt supuse votului cititorilor pentru a le fi acordat titlu de cea mai mare personalitate.
