Zeci de români, blocați fără nicio explicație, pe aeroportul din Lisabona, de 24 de ore
0Zeci de români sunt blocați pe aeroportul din Lisabona de miercuri seara. Deocamdată nu se cunosc motvele pentru care cursa WizzAir care trebuia să-i aducă la București a fost amânată de mai multe ori. Mai mulți copii care se întorceau în țară de la un concurs de dans se află printre pasageri.
Nu doar că nu au primit nicio explicație, însă oamenii acuză că nu au primit nimic de mâncare ori posibilitatea de cazare. „Zborul nostru era planificat pentru aseară, la ora 20:40 ora locală. Am sosit cu două ore înainte la aeroport, iar după ce am trecut de securitate am fost informați că zborul va avea o întârziere de 15 minute”, a spus pentru Digi 24 o pasageră. „Apoi a urmat un al doilea mesaj care spunea că vom mai aștepta alte 30 de minute, iar în cele din urmă am fost informați că zborul a fost anulat. Nu ne-au spus motivul. Am așteptat circa o oră să aflăm că avionul avea, într-adevăr, anumite defecțiuni și că nu putea efectua această cursă”, mai spune ea.
Fără explicații, fără cazare, fără mâncare
Femeia mai spune că nu au primit nicio explicație pentru faptul că au rămas blocați pe aeroport și, cu toate că zborul lor a fost anulat, nu au primit cazare sau mâncare.
„Am fost plimbați de la un terminal la altul fără niciun fel de explicație. Nici nu ni s-a oferit cazare. Din fericire, unii dintre noi avem prieteni aici în Lisabona și ne-a fost ușor să fim găzduiți, dar au fost și foarte multe familii cu copii mici, obosiți și fără pic de răbdare. Nu am primit apă și mâncare, absolut nimic”, a mai spus ea.
Apoi, mai arată femeia, au reluat check-in-ul fzic. „Acum suntem în aeroport. Suntem obligați să efectuăm check-in-ul fizic, deși am trecut deja prin operațiunea de check-in online ieri. În continuare stăm la coadă și nu avem alte informații. Sperăm să zburăm astăzi. Ni s-a spus că vom avea o escală în Roma și că abia mâine vom sosi în România, dar nu avem certitudinea că va fi așa. Așteptăm să primim informații”, a mai arătat ea.
Compania Wizz Air nu a oferit, până la acest moment, explicații cu privire la această situație.