Articol publicitar

„Împreună putem oferi unor tineri şansa de a merge la liceu”, o iniţiativă Mars România şi World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural acces la educaţie

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
mars

În contextul în care în România problema abandonului şcolar este din ce în ce mai serioasă şi greutăţile materiale reprezintă o piedică pentru copiii care doresc să îşi continue studiile, Mars România în parteneriat cu Fundatia World Vision România, oferă şansa unor tineri din mediul rural să îşi continue studiile liceale.

Programul “Vreau în clasa a noua” demarat în urmă cu 7 ani de World Vision România s-a dovedit a fi un real succes, aproape 1.000 de copii reusind să-şi finalizeze studiile liceale, iar peste 69% dintre aceştia continuând cu studiile superioare.

Proiectul şi-a propus susţinerea elevilor din ciclul gimnazial, liceal şi profesional din mediul rural, copii cu potenţial, dar fără posibilităţi materiale. Beneficiarii programului au fost absolvenţi ai ciclului gimnazial proveniţi din zone rurale care au luat examenul de capacitate şi care erau înscrişi sau doreau să se înscrie în liceele localizate în oraşele învecinate.

De aceea mărcile TWIX, SNICKERS şi MARS îşi propun în 2015, să se alăture acestei cauze şi să ofere şansa unor tineri să îşi continue studiile liceale.

Cumpărând orice produs TWIX, SNICKERS sau MARS participant la campanie, orice persoană poate participa la acest demers de într-ajutorare, Mars România oferind burse în valoare de 1% din volumul vânzărilor acestor produse!

”Este o mare bucurie pentru noi să putem susţine aceşti tineri şi să le oferim şansa de a-şi crea un viitor mai bun prin educaţie”, declară Delia Corniciuc - Senior Brand Manager, iniţiatorul campaniei din partea Mars România.

„Programul Vreau în clasa a noua este foarte important pentru fundaţia World Vision România deoarece el combate abandonul şcolar în mediul rural, din păcate un fenomen de amploare astăzi, cauzat de sărăcie, lipsuri materiale şi problemele din familie. Le mulţumim partenerilor noştri de la Mars România pentru că ne împărtăşesc credinţa în această cauză şi ne ajută să susţinem nişte tineri merituoşi să-şi construiască un viitor al viselor împlinite.”, declară Oana Şerban, PR & Communication Manager World Vision România.

Tinerii participanţi la campania Mars România vor primi susţinere în anul şcolar 2015-2016 pentru finalizarea studiilor liceale, respectiv a clasei a douăsprezecea, constând în burse lunare de 250 RON.

mars
mars

Despre MARS România

Mars, Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unoradintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt  PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele.

Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de  33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 74 tari cu mai mult de 75,000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate – care depasesc barierele geografice, lingvistice, culturale si de generatie.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

Educație



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite