Schimbare majoră pe platforma X: Cum apar linkurile și articolele de presă

0
Publicat:

Platforma de socializare X (Twitter), deținută de Elon Musk, a introdus o schimbare semnificativă în interfața sa, care vizează aspectul „estetic” al linkurilor și articolele de presă.

O nouă schimbare a interfeței X (Twitter) FOTO Profimedia
O nouă schimbare a interfeței X (Twitter) FOTO Profimedia

Concret, afișarea acestora a fost complet eliminată, fiind înlocuite doar de fotografiile aferente.

Modificarea a fost pusă în aplicare în perioada 3-4 octombrie, potrivit informațiilor furnizate de AFP și Agerpres.

Schimbarea a fost observată, pentru prima dată, în timpul unei faze de testare, desfășurate în luna august. Acum, ea a fost oficializată chiar de Elon Musk, proprietarul platformei X.

„Vine direct de la mine. Estetica (rețelei de socializare) va fi cu mult îmbunătățită”, a declarat el.

Conform noii interfețe, atunci când un utilizator distribuie un articol de presă, doar numele companiei care a publicat articolul va apărea în colțul din stânga jos al imaginii folosite pentru ilustrare. Pentru a accesa conținutul articolului, utilizatorii trebuie să dea click pe imagine.

Scăderea veniturilor din publicitate

Această schimbare face parte dintr-un efort mai amplu al lui Elon Musk de a crește implicarea utilizatorilor pe platforma X și de a încuraja distribuirea de conținut intern, reducând astfel numărul de linkuri externe. Scăderea veniturilor din publicitate a fost o preocupare majoră pentru platformă, iar această modificare vizează să mențină utilizatorii mai mult timp pe platformă.

Cu toate acestea, Elon Musk a fost criticat pentru atitudinea sa ostilă față de mass-media și pentru relația dificilă pe care o are cu acest sector. Mai multe companii de media au decis să se retragă de pe platforma X, considerând că platforma nu respectă standardele de calitate și de combatere a dezinformării.

Pe 3 octombrie, Elon Musk a declarat că nu citeşte „practic niciodată presa tradiţională”.

„Ce interes aş avea să citesc 1.000 de cuvinte despre ceva ce a fost deja distribuit pe X cu mai multe zile înainte?”, s-a întrebat el, în mode retoric.

Un studiu al Comisiei Europene din septembrie 2023 a constatat că platforma X prezintă cea mai mare rată de informații false și dezinformare în mesajele sale publicate, inclusiv în ceea ce privește subiectul războiului din Ucraina.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite