Google Analytics prezintă greşelile de administrare a site-urilor în situaţii reale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Celebra eroare din online afişată într-un magazin cât se poate de fizic. FOTO Captură/Adevărul
Celebra eroare din online afişată într-un magazin cât se poate de fizic. FOTO Captură/Adevărul

Cum ar arăta navigarea pe un site web transpusă în viaţa reală? Google îşi promovează într-o astfel de manieră serviciul Analytics. De-a lungul a trei videoclipuri de promovare, compania indică principalele motive de nemulţumire ale utilizatorilor.

Google a publicat materialele video pe blogul serviciului Analytics. Cel de deschidere acoperă subiectul „landing page“ şi eficienţa unui site de a-şi îndruma utilizatorul la ceea ce vrea. În versiunea Google, cumpărătorul este tentat cu felurite oferte pe drumul spre ceea ce vrea. Acestea sunt nişte obstacole pe care administratorii le pun cu credinţa că le ajută site-ul să fie atractiv pentru utilizatori. 

O altă problemă au magazinele online care pun prea multe procese înaintea finalizării cumpărăturilor. Prin aspectele numite de Google se regăseşte şi timpul prea scurt al sesiunii de navigare ori necesitatea introducerii unui cod de tip captcha. Enervante pentru utilizatori şi sugestive într-o posibilă desfăşurare în viaţa reală. 

Şi poate unul dintre cele mai deranjante lucruri este căutarea a ceva şi să nu ai niciun rezultat. Fie că e vorba de un articol, fie de un produs, există site-uri care pur şi simplu nu administrează prea bine acest aspect. Apoi, există şi problema diferenţei de formulare, a ordinii cuvintelor în căutare. Google a acoperit acest aspect în videoclipul care ilustrează cam cât de greu ar fi să cumperi lapte, dacă procesul s-ar desfăşura ca pe Internet.

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite